کد خبر: ۱۱۶۸۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴
رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت گفت: گروه مهندسی برق این واحد با بهره‌مندی اعضای هیات علمی توانمند با دارا بودن تعداد زیادی دانشجوی در حال تحصیل می‌تواند به عنوان یک گروه آموزشی شاخص، در سطح منطقه، به صنعت برق خدمت‌رسانی کند
به گزارش برق نیوز به نقل از آنا، محمدرضا صالحی‌زاده در نشست هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با مدیران شرکت‌های برق منطقه این شهرستان که با محوریت بررسی تعاملات دانشگاه با شرکتهای برق منطقه برگزار شد، با برشمردن فعالیت‌های ارتباط با صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و ذکر قابلیت‌های آموزشی و پژوهشی موجود در زمینه مهندسی برق در این واحد دانشگاهی، از تعامل مستمر با ادارات برق منطقه‌ای به عنوان یک اولویت و ضرورت مهم پرداخت.

وی افزود: گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با بهره‌مندی اعضای هیات علمی توانمند در مرتبه استادی، دانشیاری و استادیاری و با دارا بودن تعداد زیادی دانشجوی در حال تحصیل در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی می‌تواند به عنوان یک گروه آموزشی شاخص، در سطح منطقه، به صنعت برق خدمت‌رسانی کند و با بهره گیری از امکانات سازمانهای مربوطه بینش کاربردی و صنعتی مطلوب‌تری را برای دانشجویان، این آینده‌سازان صنعت کشور، ایجاد کند.

دهنوی: هنوز ارتباط صنعت و دانشگاه در جامعه ما به شکل شایسته ای شکل نگرفته است، فاصله صنعت و دانشگاه زیاد است و جدیت و تلاشهای دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این‌باره می‌تواند شروع ارزنده‌ای برای نزدیک کردن ارتباط فعالانه بین دو مجموعه به ارمغان آورد.
 
در ادامه این جلسه، مدیر برق شهرستان مرودشت، با ابراز خرسندی از حضور در این جلسه، بر آمادگی کامل شرکت توزیع برق شهرستان مرودشت بر تعامل همه جانبه تحقیقاتی، آموزشی و اجرایی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت تاکید کرد.

رضا دهنوی افزود: هنوز ارتباط صنعت و دانشگاه در جامعه ما به شکل شایسته ای شکل نگرفته است، فاصله صنعت و دانشگاه زیاد است و جدیت و تلاشهای دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این‌باره می‌تواند شروع ارزنده‌ای برای نزدیک کردن ارتباط فعالانه بین دو مجموعه به ارمغان آورد.

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران شرکت کننده و اعضای هیات علمی نقطه نظرات خود را بیان کردند. در میان نظرات مطرح شده در این جلسه که بسیار مورد توجه مدیران شرکت‌های برق قرار گرفت، می‌توان به اهمیت توجه به مسائل انسانی و ریشه‌های روان‌شناختی در مصرف بهینه انرژی الکتریکی توجه کرد که از سوی دکتر رضا زارعی، رئیس دانشکده علوم تربیتی وروانشناسی و دکتر هاشم ولی پور، رئیس دانشکده علوم انسانی واحد مرودشت ایراد شد.

در این جلسه هم اندیشی قرار شد مدیران ارشد اداره برق مرودشت و منطقه به منظور مطرح کردن مشکلات خود به طور منظم در دانشگاه حضور یابند و با سخنرانی موضوعات مهم و مورد نیاز صنعت را برای استادان دانشگاه بیان کنند. همچنین اداره برق مرودشت سهمیه جداگانه‌ای برای گذراندن کارآموزی توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در نظر گرفته و آموزش‌های عملی مدونی برای این دسته از دانشجویان طرح‌ریزی کند.

مدیران شرکت توزیع برق شهرستان مرودشت اعلام کردند در بازدید از آزمایشگاههای دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، تجهیزاتی را به منظور مجهز سازی آزمایشگاههای مربوطه به این واحد دانشگاهی اهدا می‌کنند و یک تیم از اداره برق شهرستان مرودشت به منظور پیاده‌سازی راهکارهایی درباره بهینه‌سازی مصرف انرژی در مجتمع امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به این واحد دانشگاهی اعزام شوند.

همچنین مقرر شد اداره برق مرودشت از استادان این واحد دانشگاهی به منظور شرکت در جلسات تخصصی آن اداره دعوت به عمل آورد و نیز یک همایش مشترک با متولی‌گری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و اداره برق شهرستان مرودشت برگزار شود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار