کد خبر: ۱۳۸۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه خلیج فارس بوشهر آزمایشگاه فنی و مهندسی توزیع نیروی برق دراین دانشگاه راه‌اندازی شد.
امرالله پارآد در آیین راه‌اندازی آزمایشگاه فنی و مهندسی برق دانشگاه خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با دانشگاه خلیج فارس تفاهم‌نامه همکاری دارد اظهار داشت: در راستای ارتقا سطح علمی دانشجویان و مشارکت در طرح‌های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر این تفاهم‌نامه منعقد شده است.

به گزارش برق نیوز، وی با بیان اینکه آزمایشگاه فنی و مهندسی توزیع برق در دانشگاه خلیج فارس دارای امکانات لازم و مهندسی است گفت: در این آزمایشگاه فنی و مهندسی،  برق 11 کیلو ولت  به 20 کیلوولت و تست‌های مختلف و آنالیز مهندسی انجام می‌شود.

عضو هیئت علمی گروه برق دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیز با بیان اینکه شبیه سازی سیستم قدرت در دانشگاه خلیج فارس بوشهر راه‌اندازی شده گفت: علاوه بر راه‌اندازی سیستم شبیه سازی آزمایشگاه فنی و مهندسی برق در این دانشگاه ایجاد شده که از تولید تا مصرف خدمات آموزشی ارائه می‌کند.

رحمان دشتی با بیان اینکه برای راه‌اندازی آزمایشگاه فنی و مهندسی برق دانشگاه خلیج فارس بوشهر 40 میلیارد ریال هزینه شده افزود: در این آزمایشگاه انتقال، ایستگاه فوق توزیع، خط انتقال، خط توزیع و حفاظت کامل برای دانشجویان بصورت عملی ارائه می‌شود.

وی گفت: آزمایشگاه شبکه‌های توزیع برق وسیستم شبیه ساز قدرت  یا سیمولاتور شامل ژنراتور، ترانسفورماتور و خطوط انتقال است و مشخصه‌های قسمت‌های مختلف را به صورت واقعی مدل سازی می‌کند.

عضو هیئت علمی گروه برق دانشگاه خلیج فارس بوشهر  خاطر نشان کرد: این آزمایشگاه و سیستم برای استفاده کارکنان مدیریت انرژی، اپراتورهای نیروگاه پست‌های برق، پرسنل تعمیرات و دانشجویان و محققان بسیار مفید است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار