کد خبر: ۱۳۸۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش برق نیوز مدیرعامل و اعضای شورای معاونین شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد از امورهای نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف مناطق غرب و شرق مشهد بازدید کردند.به گزارش دفتر روابط عمومی، در این بازدید مهندس اشرف زاده و مهندس احمدی مدیران امورهای نت فشار متوسط غرب و شرق شبکه های فشار متوسط، توضیحات و گزارشی از فعالیت ها و عملکرد این امورها ارائه دادند.

شورای معاونین در این برنامه از کلیه قسمت ها و بخش های امورها نت فشار متوسط غرب و شرق شامل خودروها، انبارهای گروه های تعمیرات هوایی خط گرم، گروه ساختمان، نگهداری پست ها، سرویس ترانسفورماتورها، کارگاه تعمیرات ترانسفورماتور، پارکینگ و دیگر قسمت های امور بازدید کردند.

در این بازدید مهندس اشرف زاده گزارشی از عملکرد و فعالیت های خط گرم گروه های اجرایی امور نت 20 کیلوولت را از ابتدای سال 90 تا دی ماه سال 94 ارائه کرد و گفت: در این مدت 55ماهه 2600 مورد نصب و جمع آوری پایه میانی و سکشن با متعلقات مربوطه، اورهال 3500 پست هوایی، 5720 مورد عایق کاری مقره های ترانسفورماتورها، 63 هزار مورد پاکسازی اشجار و 17 هزار مورد سرویس و غبارزدای پست های زمینی فشار متوسط انجام شده است.

وی در ادامه با ارائه گزارش تحلیل اقتصادی عملیات خط گرم گروه های مذکور گفت: بدنبال عملکرد این گروهها، 142 هزار و 935 مورد تردد از اتفاقات و 33 میلیون مورد پاسخگویی تلفن نیز حذف شده است.اشرف زاده هزینه صرفه جویی از حذف ترددهای خودروهای اتفاقات را 28 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در مدت یاد شده حدود 902 میلیارد تومان صرفه جویی ریالی بوده است.مهندس احمدی نیز در این بازدیدها به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بهبود فضای ساختمانی و اجرای سیستم 5S در امور نت غرب مشهد پرداخت.

در این بازدید ضمن پخش کلیپی از وقوع حوادث در شبکه بعد از وقت اداری و اعلام وقوع 111 مورد حوادث طی امسال، عکس های تهیه شده از طریق دستگاه اولتراسونیک به نمایش درآمد.شایان ذکر است در ادامه این برنامه، مدیرعامل و اعضای شورای معاونین از مراحل نصب تابلو و کنتور AMI در شهرک صنعتی کلات و همچنین محل جدید امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شبکه های فشار ضعیف منطقه غرب مشهد که در شرف تأسیس می باشند، بازدید بعمل آوردند. 
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار