کد خبر: ۱۴۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
مهندس كاظمي كيا با بيان اينكه در سند چشم انداز از جمله سياست هايي كه براي سال ۹۵ پيش بيني شده رساندن ميزان تلفات به ۱۰ درصد است خاطر نشان ساخت تحقق اين امر نياز به برنامه ريزي دقيق و كار و تلاش مضاعف دارد.
به گزارش برق نیوز, مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت:از برنامه های مهم شرکت در سال ۹۵ رساندن میزان تلفات به ۱۰ درصد است که تحقق این امر نیاز به برنامه ریزی دقیق و تلاش مضاعف دارد.

حمید کاظمی کیا در سال جدید کاری در جمع کارکنان شرکت ضمن تبریک سال نو و میلاد با سعادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) بر ضرورت فعالیت و تلاش مضاعف معاونین ، مدیران و کارکنان شرکت برای تحقق اهداف و برنامه های پیش بینی شده در بخش های مختلف تاکید کرد .

مهندس حمید کاظمی کیا با اشاره به اینکه سال ۹۴ با تمامی فراز و نشیب ها برای ملت ایران سالی توام با موفقیت و در برخی موارد نیز تلخ کامی هایی را بهمراه داشت گفت : به سرانجام رسیدن مذاکرات هسته ای علیرغم بی تعهدی های دولت آمریکا و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران در برنامه هسته ای برای دنیا به نوبه خود موفقیت خوبی برای ملت ایران به شمار می آید .

مهندس کاظمی کیا با اشاره به اعلام سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری و مسئولیت خطیر همه آحاد جامعه و بخصوص مسئولان در تحقق اهداف این سند مهم اقتصادی خاطر نشان ساخت همه ما در رابطه با تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مسئول بوده و اجرای آن را برای خود یک تکلیف میدانیم .

وی برنامه ریزی برای پیک سایی تابستان امسال ، کاهش تلفات ، کاهش خاموشی ها ، هوشمند سازی شبکه ها و هر اقدامی که منجر به ارتقاء و بهبود کیفیت در امر خدمات رسانی به مردم گردد را گامی در جهت حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و اهداف آن عنوان کرد و افزود: از منظر شرکت ما اقتصاد مقاومتی اینکه ما سند چشم انداز را که نقشه راه ، ماموریت ها و اهداف آن تدوین و ترسیم گردیده است با همه توان جهت پیاده سازی آن تلاش نماییم .

مهندس کاظمی کیا یاد آور شد در سال گذشته از جمله توفیقات ما این بوده که توانستیم سند چشم انداز دقیقی با افق ۱۴۰۰ را ترسیم و تدوین نماییم و امروز برای همه ما تکلیف است که در جهت پیاده سازی و عملیاتی نمودن این سند بکوشیم.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس سند چشم انداز تمامی نکات در این سند ذکر گردیده و معاونین ، مدیران و همکاران بایستی وضعیت و برنامه ریزی و نگاه خود را نسبت به سند تنظیم نمایند تاکید کرد از همه معاونین و مدیران می خواهم اجرایی نمودن سند چشم انداز را درسرلوحه برنامه کاری خود قرار داده تا انشا ا… با اجرای این سند گام مهمی را برای خدمت بی منت توام با کیفیت را داشته باشیم .

وی کاهش تلفات در شرکت توزیع برق آذربایجان غربی را از موفقیت های این شرکت نام برد و افزود: خوشبختانه در سال ۹۴ با تلاش جمعی همکاران عزیز اتفاق خوبی در شرکت رخ داد و آن کاهش تلفات بود که از ۱۶.۸درصد به ۱۱.۸ درصد رسید و کاهش ۵ درصد تلفات و همچنین کاهش پیک بار به ۱۴۵ مگاوات به نوبه خود کار بسیار بزرگ و عظیم بشمار می آید که توسط مدیریت مصرف شرکت به انجام رسید .

مهندس کاظمی کیا با بیان اینکه در سند چشم انداز از جمله سیاست هایی که برای سال ۹۵ پیش بینی شده رساندن میزان تلفات به ۱۰ درصد است خاطر نشان ساخت تحقق این امر نیاز به برنامه ریزی دقیق و کار و تلاش مضاعف دارد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار