کد خبر: ۲۱۳۸۴
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱۹ ایستگاه هوائی توزیع برق در سال ۹۵ در شهرستان میامی نصب شده و ظرفیت کل پست‌های برق این شهرستان به ۵۳ هزار و ۳۲۰ کیلوولت آمپر رسیده است.
به گزارش برق نیوز، عباسعلی اسماعیلی سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان میامی گفت : در طی سال قبل 73 پروژه عمرانی برق رسانی با مبلغ 17 میلیارد و 708 میلیون ریال در سطح شهرستان اجرائی شده است.

وی از نصب 358 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر این شهرستان خبر داد و گفت: طرح تعویض 125 دستگاه کنتور در قالب طرح فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) نیز عملیاتی گردیده است.

وی با اشاره به این که 22 هزار و 900 متر شبکه توزیع برق شهرستان میامی در طی سال گذشته اصلاح گردیده افزود: طرح توسعه و احداث 15 هزار و 390 متر خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف هوائی و زمینی، از اقدامات صورت گرفته محسوب می شود.

وی با عنوان این که 680 اشتراک برق در راستای طرح کاهش تلفات، اصلاح و بهینه سازی گردیده یادآور شد: احداث دو هزار و 542 متر شبکه فشار ضعیف منطقه کالپوش، برقراری سرخط فشار متوسط زمینی سرحدات، دایر نمودن دو هزار و 187 متر خط 20 کیلوولت جهت ایجاد سرخط جدید فیدر راه آهن، ایجاد یک هزار و 280 متر شبکه فشار متوسط هوائی برای رینگ فیدر رضوان دانیال، احداث هفت هزار و 650 متر خط 20 کیلوولت هوائی فاز سوم فیدر راه آهن و تبدیل یک هزار و 866 متیر شبکه سیمی روستاهای نردین و طلوبین به کابل خودنگهدار، از جمله اقدامات این سازمان در طی سال قبل است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار