کد خبر: ۳۰۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
بمنظور تامین آب مورد نیاز نیروگاه ۹۱۰ مگاواتی توسعه برق آبادان عملیات اجرای لوله گذاری با عبور از خطوط نفت و گاز و فیبر نوری توسط اداره آب حیات انجام شد.
به گزارش برق نیوز، محمد مهدی زاده سرپرست اداره آب حیات گفت: بدنبال در خواست آبرسانی به نیروگاه ۹۱۰ مگاواتی توسعه برق آبادان، پس از پیگیری استعلامات در خصوص موانع و خطوط عبوری نفت و گاز و فیبر نوری عملیات لوله رانی از زیر جاده اصلی محور اهواز –آبادان با اجرای کیسینگ و لوله ۲۵۰ میلیمتر فلزی عبور داده شد.

وی اجرای این عملیات را از حیث منطقه و شاخص‌های اجرایی در نوع خود کم نظیر خواند و افزود: در این عملیات ۷۲۰ متر لوله پلی اتیلن به قطر ۱۶۰ میلیمتر با عبور از محل تلاقی خطوط نفت، گاز و بنزین با رعایت کامل موارد ایمنی و مهندسی و پس از خاکبرداری و خاکریزی و نصب اسلپ‌های بتنی با نظارت مشاور کار فرما اجرا گردید.

حمید رضا خلجی مدیر پروژه آبرسانی به نیروگاه توسعه برق آبادان نیز در این باره گفت: در این پروژه جهت حفظ شیر آلات، شیر‌های تخلیه هوا، شیر قطع و وصل و کنتور، دو عدد حوضچه با ابعاد ۱۶۰*۱۲۰*۱۲۰ احداث گردید.

خلجی خاطر نشان کرد: در این عملیات که ۲۰ روز بطول انجامید آبرسانی به نیروگاه ۹۱۰ مگاواتی برق آبادان که برق مورد نیاز شهرستان‌های اهواز، آبادان، خرمشهر و ماهشهر را تامین خواهد کرد از طریق یک خط پلی اتیلن با ظرفیت ۲۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز محقق گردید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار