کد خبر: ۳۱۳۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرعامل برق اهواز با اشاره به اهمیت داشتن استراتژی درنیل به موفقیت بیان داشت: مشکلات سال‌های اخیر در برق اهواز نشان داد عبور از بحران و دستیابی به اهداف مطلوب، نیازمند برنامه ریزی مدون است و تدوین استراتژی راهبردی این شرکت، نخستین قدم برای رسیدن به چشم انداز ۱۴۱۰ است.
به گزارش برق نیوز، مدیرعامل برق اهواز با اشاره به اهمیت داشتن استراتژی درنیل به موفقیت بیان داشت: مشکلات سال‌های اخیر در برق اهواز نشان داد عبور از بحران و دستیابی به اهداف مطلوب، نیازمند برنامه ریزی مدون است و تدوین استراتژی راهبردی این شرکت، نخستین قدم برای رسیدن به چشم انداز ۱۴۱۰ است.
 
 حسن کریمی در ادامه افزود: داشتن استراتژی توسعه برای یک فرد یا سازمان نباید صرفا جنبه نمادین داشته باشد بلکه اصلی‌ترین شاخصه آن، داشتن قابلیت پیاده سازی است وشرکت‌های موفق، با داشتن روحیه تواضع در آموزش ویادگیری و همچنین الزام خودجوش کارکنان نسبت به عملیاتی کردن برنامه‌های سازمان، توانسته اند ممتاز شوند.

وی با اشاره به اهمیت تدوین شاخص‌های کیفی برای سنجش پیشرفت استراتژی اظهار داشت: ایجاد داشبوردی که در آن خلاصه برنامه ریزی استراتژیک بطور مشخص و ساده در اختیار کارکنان قرار گیرد یکی از کار‌های با اهمیتی است که با تمرکز بر مسیر تدوین شده، در تحقق اهداف چشم انداز مورد نظر گام برداریم و مبنای عملکرد همه ما بصورت کمی قابل سنجش و قضاوت باشد.

کریمی ساختن آینده را فرایندی تدریجی و طولانی مدت دانسته و گفت: آینده موقعیتی است که در طول سال‌ها و با برنامه ریزی مشخص ساخته و پرداخته می‌شود و خلق آن نیازمند داشتن هدف مشخص وتمرکز ویژه داردکه با گام‌های کوچک ولی مستمر محقق می‌شود.

رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل برق اهواز در بخش دیگری از سخنان خود مهمترین هدف چشم انداز استراتژیک شرکت در سال ۱۴۱۰ را رسیدن به خاموشی ۹۹ دقیقه درسال دانسته و گفت: مدیریت بار و انرژی، وصول مطالبات، کاهش تلفات و کاهش خاموشی چهار حوزه استراتژیک ما هستند که با اجرای اثر بخش مدیریت بار، اصلاح الگوی مصرف، انجام به موقع برقرسانی، حذف برق‌های غیرمجاز و افزایش قدرت اتوماسیون شبکه، مهمترین فرایند‌های رسیدن به چشم انداز استراتژیک یعنی ۹۹ دقیقه خاموشی در سال و وصول ۱۰۰ درصدی مطالبات است.

مشاور شرکت توزیع نیروی برق اهواز در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: پیاده سازی استراتژی مبتنی بر انتخاب‌های سختی است که بر منطقی ساده و شفاف استوارند که اغلب از این اصول بدیهی غفلت می‌کنیم و دلیل آن پیچیدگی تکنیک‌های ارائه شده برای رفع مشکل است.

آشتیانی با اشاره به مسیر طی شده در مدت زمان همکاری با این شرکت گفت: در مسیر تدوین برنامه سند چشم انداز برق اهواز، ابتدا بخشی از زمان خود را معطوف به شناخت وضعیت موجود شرکت و شاخص‌های کلیدی عملکردآن داشته و سپس با بررسی عملکرد مناطق وشناخت فرصت‌ها و تهدید‌های موجود سند نهائی تدوین شد.


ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار