کد خبر: ۵۵۴۰۸
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۴ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲
اگر شما هم برای تعطیلات تابستان و عید نوروز قصد سفر به کیش را دارید و از پیش به دنبال رزرو هتل هستید، ادامه مطلب کمک زیادی به شما خواهد کرد.

 به گزارش برق نیوز، جزیره کیش در صدر گزینه‌های ما ایرانیان برای تفریح و استراحت چند روزه است. انتخاب هتل خوب برای سفر باعث لذت بردن بیشتر و داشتن آرامش در این چند روز می‌شود. برای این کار نیاز است قبل از سفر، به فکر رزرو اقامتگاه باشید تا خاطرتان در طول سفر درگیر  پخت غذا و مکان برای استراحت نباشد.

اگر شما هم برای تعطیلات تابستان و عید نوروز قصد سفر به کیش را دارید و از پیش به دنبال رزرو هتل هستید، ادامه متن کمک زیادی به شما خواهد کرد.

معرفی هتل‌های لاکچری کیش

اگر قصد دارید یک مسافرت عالی و لوکس به کیش داشته باشید، قبل از هر چیزی باید اطلاعاتی در مورد اقامتگاه‌های این شهر به دست بیاورید تا بتوانید بهترینِ آن‌ها را انتخاب کنید. انتخاب یک اقامتگاه با کیفیت و مجلل، قطعاً باعث خواهد شد که شما هزینه بیشتری بپردازید تا بتوانید کیفیت فوق‌العاده را تجربه کنید. در ادامه متن، چند مورد از بهترین هتل‌های کیش معرفی شده‌اند تا به شما در برگزیدن گزینه مناسب کمک کنیم.

گران‌ترین هتل‌های کیش

داریوش کیش

از معروف‌ترین و بهترین اقامتگاه‌های ۵ ستاره در این جزیره می‌توان مجموعه داریوش را نام برد که ارائه دهنده خدمات فوق‌العاده به مسافران است. ساختار و سیمای ظاهری جذاب این مکان باعث جذب افراد زیادی می‌شود چرا که با الگوبرداری از تخت جمشید ساخته شده و به همین دلیل در جذب مسافران و گردشگران ایرانی توانسته است بسیار موفق عمل کند. کمتر اقامتگاهی پیدا می‌شود که بتواند با هتل داریوش در امکانات و معماری رقابت کند.

این اقامتگاه ۱۶۸ اتاق دارد که شامل اتاق‌های دو تخته لوکس، استاندارد، کابانا و با سقف سانروف، اتاق‌های سه تخته کابانا و با سقف سانروف و رو به دریا می‌شود. سوییت‌های این مجموعه به صورت دو نفره استودیو لوکس، آتوسا لوکس و چهار نفره رویال است.

امکانات

 از امکانات این مجموعه می‌توان به استخر، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، پارکینگ، شوتینگ زباله و ... اشاره کرد. صندوق امانات، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت پرسرعت رایگان، سالن همایش، فضای سبز، گیم نت و مهم‌تر از همه وعده‌های غذایی کامل و مقوی با تزیین و چینش فوق‌العاده از جمله امکانات هتل داریوش کیش به‌شمار می‌رود.

گران‌ترین هتل‌های کیش

هتل ترنج کیش

دومین هتل ۵ ستاره، لوکس و باکیفیت در این جزیره، مجموعه ترنج به حساب می‌آید که علاوه بر طراحی زیبا، امکانات خوبی را برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته است. این اقامتگاه با این هدف ساخته شده که کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود و تا حدود زیادی نیز توانسته موفق عمل کند. این مجموعه صد سوییتی بر روی آب قرار گرفته و یک سالن با کف شیشه‌ای دارد که به راحتی آب دریا و آبزیان درون آن قابل مشاهده هستند.

امکانات

سالن بدنسازی و رستوران روی آب، کافی‌شاپ ساحلی، اتاق بازی کودک و سالن بیلیارد از جمله امکانات این مجموعه هستند.

هتل پالاس کیش

این اقامتگاه تازه تأسیس شده و در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد. دارای ۱۵ طبقه، ۲۳۳ اتاق و سوییت با ۶۰۰ تخت است که اتاق‌های دو، سه و چند نفره را تشکیل می‌دهند و همگی رو به منظره زیبا و چشم نوازی هستند.

امکانات

دسترسی آسان به ساحل خلیج فارس، صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس از جمله خدمات این مجموعه به حساب می‌آید. به دلیل تازه تأسیس بودن پالاس، هنوز رستوران و کافی‌شاپ به طور رسمی در این مکان راه اندازی نشده است.

هتل میراژ کیش

این اقامتگاه ۵ ستاره، دارای ۱۷۷ واحد که شامل اتاق‌های رو به دریا و رو به جزیره، سوییت‌های دو نفره لوکس، پرزیدنتال، کابانا، تراس‌دار، و اتاق‌های سه نفره و چهار نفره است. فاصله اندک این اقامتگاه با سالن همایش بین‌المللی، این مجموعه را در موقعیت مکانی ویژه‌ای قرار داده تا افرادی که برای سمینار و سفرهای کاری به کیش می‌روند بتوانند در این اقامتگاه استراحت کنند و از امکانات آن بهره‌مند شوند.

امکانات

اینترنت نامحدود در لابی، رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی و صندوق امانات از امکانات خوب این مجموعه به شمار می‌روند.

گران‌ترین هتل‌های کیش

هتل مارینا پارک

این اقامتگاه در زیباترین منطقه این شهر قرار دارد و دارای فضای سبز و آب‌نماهای فوق‌العاده‌ای است. این مجموعه ۱۸۶ اتاق و سوییت در خود جای داده، سوییت‌ها به‌صورت دو خوابه، تک خوابه و رویال هستند.

 اتاق‌های این اقامتگاه نیز به‌صورت دو خوابه و سه خوابه است که هر کدام ویژگی‌های مربوط به خود را دارند. تجربه افراد از حضور در مارینا بسیار مثبت بوده و آن‌ها از خدمات و امکانات ابراز رضایت‌مندی کرده‌اند.

امکانات

ساحل اختصاصی و ماهیگیری، قایق سواری، رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی، استخر، دوچرخه سواری در باغ چند هکتاری، صندوق امانات، سالن همایش و کنفرانس از امکانات مجموعه مارینا پارک است.

رزرو هتل‌های ذکر شده، برای رفاه حال مسافران و گردشگران، به صورت آنلاین امکان پذیر است با مراجعه به وب‌سایت اسنپ تریپ که یک شرکت حرفه‌ای و موفق در زمینه خدمات مسافربری به حساب می‌آید، به راحتی می‌توانید تنها با چند کلیک، اقامتگاه مد نظر خود را انتخاب نمایید، تاریخ نورد نظر را مشخص کرده و آن را رزرو کنید.

هزینه اقامت بهترین هتل‌های کیش

هتل داریوش کیش، ترنج، میراژ و مارینا از باکیفیت‌ترین و معروف‌ترین اقامتگاه‌های این شهر هستند؛ عجیب نیست که هزینه اقامت در این مکان‌ها بیشتر از دیگر مجموعه‌ها باشد. چرا که امکانات فوق‌العاده، طراحی زیبا، موقعیت مکانی خوب و موارد این چنینی را ارائه می‌دهند که همگی باعث افزایش هزینه رزرو این اقامتگاه‌ها شده است.

اگر قصد دارید روزهای سفرتان به کیش را در هر کدام از این اقامتگاه‌ها سپری کنید باید از قبل به فکر رزرو این مکان باشید زیرا ظرفیت این هتل‌های پنج ستاره در کوتاه‌ترین زمان ممکن پر می‌شود.

اسنپ تریپ دارای بهترین قیمت و بیشترین اطلاعات برای رزرو آنلاین و سریع و سیر است. حالا که قصد سفر به کیش را دارید می‌توانید همین حالا از طریق اسنپ تریپ، فوری و با جزئیات کامل، هتل‌های کیش و امکانات آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و هرچه سریع‌تر برای رزرو هتل دلخواهتان دست به کار شوید.

 

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار