کد خبر: ۵۵۸۲۷
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۱ - ۱۱ آبان ۱۴۰۲
رئیس جمهور همزمان با دومین دور سفر‌های استانی هیئت دولت و به منظور افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های استان از جمله صنعت آب و برق وارد استان کردستان شد.

به گزارش برق نیوز، "سید ابراهیم رئیسی" رئیس‌جمهور به منظور افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌ها و پرو‌ژه‌های دولت و از جمله صنعت آب و برق، صبح امروز پنجشنبه با استقبال مقامات و مسئولان استانی وارد استان کردستان شد.

قرار است در سفر یک روزه رئیس جمهور ۱۱ طرح مهم صنعت آب‌وبرق در این استان افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

افتتاح پروژه آبرسانی به شهر بانه از سد عباس آباد، آبرسانی از مدول دوم تصفیه‌خانه شماره ۲ شهر سقز از سد چراغ ویس، بهره‌برداری از ۲۷۰۰ هکتار شبکه آبیاری و زهکشی گاران، آبگیری سد مخزنی امیرآباد و افتتاح سد مخزنی چراغ ویس از جمله طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی خواهد بود.

همچنین در دومین دور سفر استانی هیئت دولت به استان کردستان، پروژه تبدیل کامل شبکه سیم مسی استان به کابل خودنگهدار، پروژه توسعه، اصلاح و بهسازی کامل شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و پست‌های توزیع برق روستایی تحت عنوان پروژه بهارستان و خط و پست فوق توزیع ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شهید نمکی و بارگیری از ۱۰ فیدر ۲۰ کیلوولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار