کد خبر: ۵۷۲۹۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۲ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
اگر می‌خواهید در بهترین هتل شهر مشهد اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما هتل درویشی است، چرا که هتل درویشی تنها یک اقامتگاه معمولی نیست، این هتل خدمات و امکانات بی‌نظیر را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

به گزارش برق نیوز، یکی از مزیت‌های سفر به مشهد این است که مسافران دغدغه اقامتگاه نخواهند داشت، چرا که این در این شهر هتل‌های گوناگونی بنا شده است؛ اما اگر می‌خواهید در بهترین هتل این شهر اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما هتل درویشی است. هتل درویشی مشهد برخلاف نامش یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد شناخته می‌شود.

هتل درویشی تنها یک اقامتگاه معمولی نیست، بلکه این هتل امکاناتی را برای مهمانان خود فراهم کرده است که بسیاری از افراد مشهور اعم از بازیگر، فوتبالیست و حتی سران کشور این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند؛ شما نیز می‌توانید برای رزرو هتل درویشی مشهد اینجا کلیک کنید.

معرفی هتل درویشی مشهد

اکثر ما تاسیس هتل درویشی را به یاد داریم، چرا که افتتاح این هتل در سال ۱۳۹۰ سروصدای زیادی را به پا کرد و در حال حاضر به‌عنوان معروف‌ترین هتل ۵ ستاره مشهد شناخته می‌شود. ساختمان لاکچری هتل درویشی در ۲۰ طبقه و با ۲۲۳ واحد اقامتی یکی از مرتفع‌ترین مرکز اقامتی مشهد بشمار می‌رود. بهتر است بدانید، تجملات در این هتل پایانی ندارد و هر سوی هتل را نگاه کنید، امکانات بی‌نظیر هتل شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

هتل درویشی مشهد، لاکچری‌ترین هتل برای عید ۱۴۰۳

دسترسی به هتل درویشی

هتل درویشی در خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶ یکی از مهم‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم واقع‌شده است. اگر امکانات مجلل هتل درویشی بگذریم، موقعیت مکانی عالی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل بشمار می‌رود و همچنین دسترسی آسانی را به حرم مطهر امام رضا (ع) و سایر جاذبه‌های گردشگری شهر فراهم کرده است.

فاصله هتل درویشی تا حرم تقریباً ۲۰ دقیقه پیاده‌روی است، اما هتل برای رفاه حال زائران سرویس به حرم را به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده است.

اتاق‌های هتل درویشی

بدون شک اتاق‌های شیک و مجهز در اقامت راحت مسافران نقش مهمی دارند. هتل درویشی با واحد‌های اقامتی گوناگون برای هرکسی و هر سلیقه‌ای می‌تواند اقامت راحت و خاطره‌انگیزی را به ارمغان بیاورد. از نظر خدمات و امکانات اتاق‌های هتل درویشی هیچ کم و کسری ندارند پس با خیال راحت این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل درویشی مشهد، لاکچری‌ترین هتل برای عید ۱۴۰۳

واحد‌های اقامتی هتل درویشی بر اساس طراحی و چیدمان متفاوت هستند و همین موضوع باعث شده هتل درویشی در میان هتل‌های ۵ ستاره مشهد، مانند نگینی بدرخشد. در ادامه با محبوب‌ترین اتاق‌های هتل درویشی آشنا خواهیم شد.

۱- اتاق‌های اکونومی

اتاق‌های اکونومی از واحد‌های اقامتی اقتصادی در هتل درویشی هستند که در اتاق‌های ۱ تا ۴ نفر قابل رزرو هستند. اگر می‌خواهید اقامت مقرون‌به‌صرفه‌ای را در هتل درویشی تجربه کنید، واحد‌های اقامتی اکونومی هتل با امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

۲- اتاق‌های ملل

جذاب‌ترین واحد‌های اقامتی هتل درویشی را اتاق‌های ملل تشکیل می‌دهند. جالب است بدانید برخی از واحد‌های اقامتی هتل درویشی بر اساس ملت‌های مختلف مثل چینی، هندی، مصری و همین‌طور ایران اسلام، ایران باستان و... طراحی‌شده‌اند.

۳- اتاق دوبلکس پرزیدنتال

اگر می‌خواهید در اقامتی رویایی را در هتل درویشی تجربه کنید، پیشنهاد ما اتاق‌های پرزیدنتال است. این واحد‌های اقامتی با دکوراسیون شیک و نورپردازی زیبا، نوید اقامتی مجلل و شاهانه را به مهمانان خود می‌دهد.

امکانات رفاهی هتل درویشی

هتل درویشی با امکانات رفاهی عالی، به‌جرئت می‌توان گفت این هتل، یک هتل ۵ ستاره واقعی است. در ادامه برخی از امکانات رفاهی هتل درویشی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

۱- باشگاه بدنسازی

اگر ورزش اصل مهمی در زندگی‌تان است، با اقامت در هتل درویشی می‌توانید برنامه ورزشی خود را دنبال کنید چرا که این هتل فضایی را با تمام تجهیزات بدنسازی جدید به‌عنوان باشگاه بدنسازی در اختیار مهمانان خود قرار داده است.

۲- خدمات ماساژ و اسپا

اگر در طول سفر احساس خستگی و بی‌حالی داشتید، کافیست به مرکز ماساژ و اسپا هتل سری بزنید. در این بخش تیم حرفه‌ای و متخصص با انواع ماساژ‌های درمانی انرژی ازدست‌رفته را به شما برمی‌گردانند.

۳- مجموعه آبی

معمولاً اغلب هتل‌های ۵ ستاره دارای استخر هستند، اما هتل درویشی علاوه بر استخر در فضایی مجلل امکانات دیگری نظیر سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حمام ترکی و حمام سنتی نیز برقرار است.

هتل درویشی مشهد، لاکچری‌ترین هتل برای عید ۱۴۰۳


۴- پارکینگ

اگر با ماشین شخصی به مشهد سفر کرده‌اید، با خیال راحت هتل درویشی را انتخاب کنید؛ زیرا این هتل محوطه‌ای را به‌عنوان پارکینگ در اختیار مهمانان خود قرار داده است و مهمانان در طول اقامت دیگر دغدغه جای پارک امن نخواهند داشت.

۵- سالن زیبایی

یکی از جالب‌ترین امکانات هتل درویشی مشهد، وجود سالن زیبایی مردانه و زنانه در هتل است. اگر در طول سفر به مشهد نیاز به خدمات زیبایی هستید، لازم نیست از محل اقامت خود خارج شوید، کافیست به آرایشگاه هتل درویشی اعتماد کنید.

۶- اتاق بازی کودک

هتل درویشی به فکر مهمانان خردسال خود نیز بوده است از همین رو فضایی را برای تفریح و استراحت آن‌ها اختصاص داده است. شما می‌توانید در اتاق بازی هتل درویشی ساعت‌ها کودک خود را سرگرم کنید و لحظات شادی را برای او رقم بزنید.

۷- مرکز خرید

مرکز خرید هتل درویشی ۳۱ غرفه و فروشگاه یکی از بهترین مراکز خرید مشهد بشمار می‌رود. در این مرکز خرید انواع اجناس و سوغات مهیا شده است بدون شک این مجموعه نیاز شما را برای خرید اجناس شیک و مدرن تأمین می‌کند.

سایر امکانات هتل درویشی مشهد

  • اینترنت
  • آتلیه
  • صندوق امانات
  • بیلیارد
  • لاندری
  • خدمات ویژه معلولین
  • و...


معرفی رستوران‌های هتل درویشی

بهترین رستوران‌های مشهد را می‌توانید در هتل درویشی ببینید. همه مهمانان در رستوران‌های هتل درویشی تجربه خوبی را کسب خواهند کرد چرا که هتل درویشی برای مهمانان خود ارزش قائل بوده و به فکر همه افراد با هر ذائقه غذایی بوده است. در ادامه به معرفی خوشمزه‌ترین بخش هتل یعنی رستوران‌ها پرداخته‌ایم.

۱- رستوران آتریوم

رستوران آتریوم با فضای زیبا و دل‌نشین یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های هتل است که بر اساس معماری نئوکلاسیک طراحی‌شده است. فرقی ندارد اهل غذا‌های ایرانی هستید یا غذا‌های ایرانی درهرصورت این رستوران با غذا‌های خوشمزه پذیرای شما خواهد بود.

۲- رستوران فست فود فیروزه

در رستوران فیروزه هتل درویشی قرار است یکی از خوشمزه‌ترین فست‌فود‌های مشهد را نوش جان کنید. این رستوران با دکور چوبی فضای آرام و دنجی را پدید آورده است. اگر طرفدار غذا‌های فست‌فود هستید، پیشنهاد می‌کنم پیتزاها، برگر‌ها و سوخاری‌های این رستوران حتماً امتحان کنید.

۳- صبحانه خوری ارغوان

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به وعده غذایی صبحانه بسیار اهمیت می‌دهید، صبحانه رستوران ارغوان هتل درویشی را حتماً یک‌بار امتحان کنید. در این رستوران می‌توانید انواع و اقسام خوراکی‌ها مثل کره، پنیر، مربا، ژامبون، عدسی، آبمیوه‌های طبیعی، نوشیدنی‌های گرم و... برای داشتن یک روز پرانرژی نوش جان کنید.

اگر از میز‌های صبحانه مفصل رستوران ارغوان هتل درویشی بگذریم، در این سالن نورپردازی‌ها بنفش جذابی کارشده است که حال‌وهوای یک صبحانه شاهانه را برای مهمانان تداعی می‌کند.

۴- رستوران روف گاردن

اگر به دنبال مکانی دنج و آرام برای صرف غذا هستید، بهتر است به رستوران روف گاردن هتل درویشی سری بزنید و لذت صرف غذا را با صدای گوش‌نواز آب و آواز پرندگان دو چندان کنید. در این رستوران نیز انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت سرو می‌شود.

سالن‌های هتل درویشی

هتل مجلل درویشی با سالن‌های گوناگون میزبان مراسمات مهم شما خواهد بود. اگر در مشهد به دنبال مکانی شیک و مجلل برای برگزاری جلسات کاری، جشن، همایش و... هستید، می‌توانید روی سالن‌های هتل درویشی حساب باز کنید. این سالن‌ها با امکانات پیشرفته آماده برگزاری هرگونه مراسم می‌باشند. سالن‌های هتل درویشی به شرح زیر است:

  • تالار آیینه
  • تالار دیپلمات
  • اتاق جلسه
  • سالن آمفی‌تئاتر
  • سالن همایش


سخن پایانی

همان‌طور که می‌دانید هتل درویشی ازجمله هتل‌های گران‌قیمت مشهد است؛ اما ازآنجایی‌که این هتل خدمات و امکانات بی‌نظیر را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، این هزینه گران چیزی دور از انتظار نیست. اگر شما هم در سفر به جاذبه‌های گردشگری و جا‌های دیدنی مشهد به دنبال اقامتی متفاوت در این شهر هستید، بدون تعلل هتل درویشی مشهد را رزرو کنید.

برچسب ها: رپرتاژ ، مشهد ، هتل
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار