کد خبر: ۵۸۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۴ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
دیزل ژنراتور‌ها ماشین‌های ارزشمندی هستند که از طریق احتراق و با سوزاندن سوخت دیزل برق تولید می‌کنند. در واقع ژنراتور ترکیبی از یک موتور دیزلی و یک ژنراتور الکتریکی برای تولید برق است.

به گزارش برق نیوز، دیزل ژنراتور‌ها ماشین‌های ارزشمندی هستند که از طریق احتراق و با سوزاندن سوخت دیزل برق تولید می‌کنند. در واقع ژنراتور ترکیبی از یک موتور دیزلی و یک ژنراتور الکتریکی برای تولید برق است.

خرید دیزل ژنراتور در توان و برند‌های مختلف

 

معرفی تجهیزات اصلی و جانبی دیزل ژنراتور

هر دیزل ژنراتور شامل چندین بخش است که عملکرد صحیح هر کدام برای خروجی برق مناسب ضروری است. در زیر هر بخش دیزل ژنراتور را به صورت مختصر توضیح می‌دهیم که هم در عملکرد و هم در قیمت در زمان فروش دیزل ژنراتور تاثیر گذار است:

تجهیزات اصلی شامل: موتور دیزلی – ژنراتور – رادیاتور و فن رادیاتور – ECU – شاسی – کوپلینگ

تجهیزات جانبی شامل: خنک کننده – اگزوز – تانکر سوخت – کنترلر – تابلو سنکرون و تابلو چنج آور – لرزه گیر – سیستم روغن کاری – فلایویل – کلید کامپکت – TRAILER

لوازم مصرفی شامل: انواع فیلتر – آب رادیاتور – ادبلو – روغن – ضدیخ


خرید دیزل ژنراتور


چه برند ژنراتور مناسب است؟

در دیزل ژنراتور، ژنراتور بخش مهمی میباشد. در واقع ژنراتور ۲۰ الی ۳۰ درصد بهای کل دیزل ژنراتور را تشکیل‌میدهد پس در هنگام خرید دیزل ژنراتور باید به برند ژنراتور هم توجه کنید.

برند‌های معروف ژنراتور به صورت زیر می‌باشد:

  • استمفورد
  • استمفورد پاور (چینی)
  • لروی سومر
  • مک الته

اگر از نظر کیفیت بخواهیم ترتیب بندی نماییم. ابتدا استمفورد بعد لروی سامر بعد مک آلته و در آخر استمفورد پاور میباشد. حتما ژنراتور براشلس خریداری کنید.

معرفی دیزل ژنراتور کامینز پاور

شرکت کامینز یک شرکت مطرح در زمینه طراحی و ساخت انواع موتور‌های دیزلی با کاربری‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، دریایی و … میباشد که یکی از بخش‌های مهم تولید این شرکت به حوزه برق و ژنراتور اختصاص دارد و دیزل‌های محرک ژنراتور جهت تولید برق از محصولات این حوزه است.

خرید دیزل ژنراتور کامینز پاور

شرکت کامینز پاور یک شرکت تابعه از شرکت عظیم کامینز میباشد که وظیفه تولید دیزل ژنراتور با استفاده از موتور‌های تولید شرکت کامینز را بر عهده‌دارد. تولیدات دیزل ژنراتور این شرکت با توجه به اینکه بصورت مستقیم با تکنولوژی شرکت کامینز مادر در ارتباط میباشد دارای کیفیت بسیار بالایی است و مصرف کنندگان این محصولات خاطری آسوده در برابر کیفیت و عملکرد این دستگاه‌ها دارند و همین امر سبب فروش بالای تولیدات این شرکت شده‌است.

توان‌های دیزل ژنراتور کامینز

وجه تمایز دیزل ژنراتو‌های تولید شرکت کامینز پاور نسبت به سایر برند‌ها چیست؟

  • موتور: موتور‌های مورد استفاده در دیزل ژنراتور‌های کامینز پاور از ابتدا جهت کارکرد در دیزل ژنراتور طراحی و ساخته شده اند و با عنوان DRIVE.G از سایر محصولات کامینز متمایز می‌شوند.
  • طراحی یکپارچه و مدرن: پیکربندی یکپارچه و مدرن برد کنترلی PCC که همزمان گاورنر الکترونیکی پیشرفته کامینزپاور، AVR و ECM را در خود جای داده موجب گردیده است تا علاوه برارائه بالاترین سطح حفاظت الکترومکانیکال، با ارتقای کارایی سیستم، سرعت پاسخ دهی اجزای Genset تا حداکثر ممکن افزایش یافته و ضمن رعایت استاندارد ۱۱۰ NFPA آمریکا، ۱۰۰ % توان نامی دیزل ژنراتور در کمتر از ۱۰ ثانیه به مصرف کننده تحویل گردد.
  • اجزای تشکیل دهنده: موتور‌های ساخت شرکت Cummins – آلترناتور یا ژنراتور‌های ساخت شرکت Stamford – برد کنترل پیشرفته ساخت شرکت Command Power – کارخانه کوپله و Assembling شرکت Generation Power Cummins تماما از معتبرترین برند‌ها و مرغوبترین تولیدات جهانی هلدینگ کامینزپاور است. این مهم ضمن بالا بردن قابلیت اطمینان و عملکرد دیزل ژنراتور‌های کامینز پاور، موجب افزایش طول عمر و راندمان بالای محصولات کامینز پاور و استقبال صنایع مختلف جهان نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، سیمان، معادن، مخابرات و ارتباط راه دور، بهداشت ویمارستانی، مراکز دیتا و ... گردیده است.
  • تجهیزات جانبی: کلیه ژنراتور‌های کامینز پاور به همراه تجهیزات جانبی اصلی /اورجینال از قبیل باطری، باطری شارژر، هیترگرمکن مدار آب و روغن، پمپ دستی تخلیه روغن و سایر تجهیزات و اقلام انتخابی بسته به درخواست پروژه یا مشتری از جمله GCB، مافلر چند لایه و فلنچ‌های لرزه گیر، کانوپی و پاور باکس عرضه می‌گردند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: تامین سهل الوصول و ارزان قیمت قطعات یدکی اورجینال در کنار گارانتی مطلوب و خدمات پس از فروش مادام العمر و قیمت مناسب دیزل ژنراتور‌های شرکت کامینز پاور موجب گردیده محصولات این شرکت در اولویت خرید مشتریان قرار گیرد.

معرفی دیزل ژنراتور بادووین

دیزل ژنراتور بادووین

عملکرد و کیفیت دیزل ژنراتور‌های بادوین

دیزل ژنراتور بادوین یک نوع دیزل ژنراتور است که با استفاده از سیستم کنترل خودکار عمل می‌کند. این سیستم کنترل خودکار برای تنظیم و کنترل جریان برق تولیدی توسط ژنراتور استفاده‌می‌شود. در دیزل ژنراتور بادووین، سیستم بادوین به عنوان یک واحد کنترلی هوشمند عمل‌می‌کند که از طریق پارامتر‌های مختلف مانند ولتاژ، فرکانس، جریان و توان برق، میزان سوخت مصرفی و سایر پارامتر‌های مهم دیگر، عملکرد ژنراتور را تنظیم و کنترل می‌کند.

با استفاده از سیستم بادوین، دیزل ژنراتور به طور خودکار قادر به تنظیم و تطبیق خودش با نیاز‌های بار برق مصرفی است. به عبارت دیگر، این سیستم کنترل خودکار اجازه می‌دهد تا دیزل ژنراتور به طور بهینه عمل‌کند و از زیان‌های احتمالی ناشی از عدم تطابق بین تولید برق و مصرف برق جلوگیری کند.

خرید دیزل ژنراتور بادووین

برای خرید، حمل، نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور شما در هر اندازه، توان و برندی ما در کنار شما هستیم و علاوه بر آن در صورت نیاز شما تابلو چنج اور و تابلو سنکرون بر اساس توان دیزل شما میسازیم و در محل مورد نظر نصب و راه اندازی مینماییم و تیم تخصصی ماه صنعت انرژی آماده سنکرون دیزل ژنراتور‌های شما باهم و با برق شهر میباشد.

شما میتوانید تمام امور تخصصی دیزل ژنراتور خود را مانند سرویس و نگهداری، تعمیرات اساسی (اورهال) و … را با خیالی آسوده به تیم ما بسپارید.

ما علاوه بر دیزل ژنراتور کامینز و بادوین دیزل ژنراتور‌های دیگر همچون پرکینز، ولوو، لوول، موتورسازان و … را نیز برایتان تهیه مینماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان میتوانید با مهندسین متخصص و مجرب ماه صنعت انرژی در ارتباط باشید.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار