کد خبر: ۷۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از بهره برداری از 36 طرح صنعت برق در این استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش "برق نيوز" ' فرهاد شبیهی ' افزود: این طرحها با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد ریال در12 شهرستان استان مرکزی در مدار بهره برداری قرار گرفت.


وی اظهار کرد: این طرحها با هدف افزایش رضایت مندی مشترکین، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تامین برق پایدار و مطمئن و بهره وری اقتصادی اجرا شده اند.

وی افزود: یازده طرح جهادی تعویض سیم مسی با کابل خودنگهدار در 10شهرستان استان با اعتباری بالغ بر41میلیارد و590میلیون ریال از جمله این طرح ها است.

وی ادامه داد: هفت پروژه شبکه فشار ضعیف، شش پروژه شبکه فشار متوسط،سه پروژه روشنایی معابر و9پروژه احداث پست و ترانس جهت تامین برق متقاضیان جدید نیز بهره برداری شد.

شبیهی بیان کرد: برق رسانی با استفاده از سیستم فتوولتاییک در استان مرکزی به میزان 229کیلووات انرژی خورشیدی از دیگر طرح های صنعت برق در استان است.

شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی حدود 620 هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار