کد خبر: ۸۴۵۵
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۸ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به برررسی مصرف انرژی ادارات نسبت به دوره مشابه سال گذشته آن گفت: طی سال گذشته از 27 اداره برتر در این زمینه با اهدا لوح تقدیر و تندیس در جلسه شورای اداری شهرستان‌ها با حضور فرمانداران ذیربط تقدیر شد.
سرويس صنعت برق نیوز: لیدا یوسفی با اشاره به عملکرد مدیریت مصرف برق در بخش اداری طی سال گذشته اظهار کرد: در راستای اطلاع‌رسانی در این بخش بیش از 48 هزار و 112 بروشور توسط مأمورين قرائت در بين مشترکين توزیع شده است.

به گزارش برق نيوز، وی با بیان اینکه  375 مورد بازديد و مراجعه حضوري به ادارات در ساعات غير اداري به منظور بررسي وضعيت مصرف آنها صورت گرفته است، افزود: برخورد با مشترکين پر مصرف و تعویض لامپ‌های پرمصرف با لامپ‌های کم مصرف و LED از دیگر اقدامات اجرایی در این بخش بوده است.

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: آگاه‌سازي مشترکين در زمينه بهينه‌سازي مصرف و درج مطالبی در خصوص استفاده از چراغ‌ها و ريسه‌هاي LED بر روي پايگاه اينترنتي شرکت نیز در این زمینه انجام شده است.

وی ادامه داد: برگزاري جلسات آموزشي ـ توجيهي برای یک هزار و 221 نفر در راستای جلب مشارکت مشترکین بخش اداری در زمينه بهينه‌سازي مصرف انرژي و همکاري با سازمان نظام مهندسي ساختمان استان و آموزش مهندسين در خصوص بهينه‌سازي مصرف در ساخت و ساز از طريق جلسات و سمينارهاي برگزار شده سازمان برای 500 نفر از دیگر برنامه‌ها بوده است.

به گزارش برق نيوز، یوسفی ابراز داشت: از دیگر اقدامات می‌توان به ارسال 319 نامه به ادارات در راستای آگاه‌سازي آنها در رابطه با بهینه‌سازی مصرف  انرژی در ساختمان‌های اداری و تبدیل ساعات پیک بار ادارات به 11 الی 15 و استفاده از پارچه‌های رنگی به جای ریسه‌ها با لامپ‌های رشته‌ای پرمصرف به ویژه فرهنگ‌سازي برای استفاده از لامپ‌هايLED اشاره کرد.

وی با اشاره به برررسی مصرف انرژی ادارات نسبت به  دوره مشابه سال گذشته آن گفت: طی سال گذشته از 27 اداره برتر در این زمینه با اهدا لوح تقدیر و تندیس در جلسه شورای اداری شهرستان‌ها با حضور فرمانداران ذیربط تقدیر شد.

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان داشت: تعيين رده مصرف انرژي 353 اداره برای ترغيب به بهينه‌سازي مصرف انرژي و اعلام نتيجه به آنها، تعیین رابط انرژی برای تمام ادارات در سطح استان و چاپ پيام‌هاي آموزشي بر روي قبوض و در روزنامه‌هاي محلي و سراسري از دیگر فعالیت‌ها در حوزه مدیریت مصرف برق ادارات در استان بوده است.

وی با اشاره به مکاتبه با 191 اداره در خصوص جلب مشارکت در زمينه بکارگيري مولدهاي اضطراري و ارسال راهکارهاي بهينه‌سازي مصرف تصریح کرد: استفاده از لامپ‌های LED به ویژه برای جایگزینی با لامپ‌های سوخته، قرار دادن میزها در مکان مناسب و حداکثر استفاده از نور طبیعی، انجام ممیزی انرژی با بهره‌گیری از شرکت‌های خدمات انرژی و نصب راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف برق در تمام اتاق‌ها در ادارات از جمله نکاتی است که باید مدنظر قرار گیرد.

یوسفی اظهار کرد: انجام تنظیمات رایانه‌ها به گونه‌ای که در مدت زمان‌های طولانی عدم استفاده در حالا hibernate قرار گیرند، کنترل خاموش بودن تجهیزات در اوقات و ایام غیرکاری، استفاده از چاپگرها و دستگاه‌های کپی و اسکنر به صورت گروهی و تعیین مدیر انرژی و پیگیری آموزش و آگاه‌سازی کارکنان از دیگر راهکارهای مدیریت مصرف برق در بخش اداری است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار