کد خبر: ۸۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۷:۴۷ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
محمدجواد شریفی خبر داد:
وی همچنین در مورد اعلام شرکت مدیریت منابع برق ایران مبنی بر ورود مشترکین غیرصنعتی به بورس انرژی گفت: این موضوع در حد پیشنهاد است و هنوز روش‌های آن تدوین نشده است.
سرويس صنعت برق نيوز: مدیر کل نظارت بر خدمات مشترکین توانیر از رشد یک میلیون و 400 هزار مشترک در سال گذشته خبر داد و گفت: طرح‌های تامین برق موقت ساختمان‌های بدون مجوز و از سوی دیگر فروش مستقیم برق نیروگاه‌ها به مشترکین از طریق بورس در دست بررسی است و هنوز نهایی نشده است.
 
به گزارش برق نيوز، محمدجواد شریفی، با اشاره به این‌که در حال حاضر تعداد مشترکین به حدود 31 میلیون و 600 هزار مشترک در کشور رسیده است، در مورد توسعه خدمات مشترکین گفت: همچنان تلاش می‌شود که سیستم‌های خدمات غیرحضوری توسعه پیدا کند و از سویی دیگر خدمات از طریق دفاتر پیشخوان صورت گیرد.
 
وی همچنین در مورد اعلام شرکت مدیریت منابع برق ایران مبنی بر ورود مشترکین غیرصنعتی به بورس انرژی گفت: این موضوع در حد پیشنهاد است و هنوز روش‌های آن تدوین نشده است.
 
مدیرکل نظارت بر خدمات مشترکین توانیر با اشاره به این‌که ورود مشترکین به بورس و انرژی یک روش از روش‌های فروش برق است، گفت: این کار هنوز نهایی نشده لذا مقرراتی در این زمینه وضع نشده است.
 
شریفی در مورد برق‌دار شدن واحد‌های مورد تقاضا گفت: از زمانی که هزینه انشعاب برق افزایش پیدا کرد، نصب انشعاب مشترکین نیز سرعت بیشتری به خود گرفت به گونه‌ای که واگذاری انشعاب برق در حدود سه تا چهار روز زمان می‌برد در حالی که در گذشته مشترکین جدید چند ماه ممکن بود در انتظار وصل انشعاب برق بماند.
 
وی در مورد برق‌دار کردن موقت ساختمان‌هایی که در حاشیه شهرها بدون مجوز ساخته شده‌اند با توجه به استفاده غیرمجاز از برق نیز گفت: این طرح همچنان در حال پیگیری است. هنوز نتوانستیم در مجلس اجازه تامین برق این ساختمان‌ها را بگیریم.
 
مدیر کل نظارت بر خدمات مشترکین توانیر در مورد میزان استفاده از برق غیرمجاز توسط ساختمان‌های بدون مجوز نیز گفت: میزان مصرف برق غیرمجاز در کشور چشم‌گیر است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار