کد خبر: ۸۵۹۴
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
مدیر دفتر آموزش و اطلاع‌رسانی سابا خبر داد:
سابا درنظر دارد با مشارکت 100 نفر از نمایندگان دفاتر شرکت‌های توزیع نیروی برق و برق منطقه‌ای سراسر کشور و همچنین فرماندهان بسیج پایگاه‌های اداره‌های دولتی، همایش توجیهی "طرح مدیریت مصرف انرژی در اداره‌های دولتی" را امروز در محل سازمان بهره‌وری انرژی ایران برگزار کند.

به گزارش "برق نيوز" مدیر دفتر آموزش و اطلاع‌رسانی سازمان بهره‌وری انرژی ایران (سابا) از مصرف حدود سه درصد از کل انرژی الکتریکی کشور در اداره‌های دولتی خبر داد.

محمدحسن زربخش اظهار داشت: حدود 9 درصد از برق مصرفی در بخش عمومی و سه درصد از کل انرژی الکتریکی کشور در اداره‌های دولتی مصرف می‌شود.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی کمبود برق در پیک تابستان امسال، سابا درنظر دارد با مشارکت 100 نفر از نمایندگان دفاتر شرکت‌های توزیع نیروی برق و برق منطقه‌ای سراسر کشور و همچنین فرماندهان بسیج پایگاه‌های اداره‌های دولتی، همایش توجیهی "طرح مدیریت مصرف انرژی در اداره‌های دولتی" را فردا (یکشنبه 30 فروردین‌ماه جاری) در محل سازمان بهره‌وری انرژی ایران برگزار کند.
وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش، بررسی نحوه تعامل بین بسیج و کارشناسان دفاتر مدیریت مصرف و همچنین آشنایی آنها با راهکارهای عملیاتی و اجرایی کم‌هزینه در ساختمان‌ها و اداره‌های شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای در تقابل با پیک تابستان است.
منبع: پاون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار