کد خبر: ۹۴۵۸
تاریخ انتشار : ۰۸:۱۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
معاون هماهنگی توزیع توانیر با حضور در مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع برق این استان از روند فعالیت های شرکت بازدید کرد.
بازدید معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از شرکت توزیع برق خراسان شمالی
به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، معاون هماهنگی توزیع توانیر با حضور در  مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع برق این استان از روند فعالیت های شرکت بازدید کرد.

سفر مهندس "غلامرضا خوش خلق" که با سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان مقارن شده بود، پس از بازدید از مرکز دیسپاچینگ در روز نخست و نشست چند ساعته با همکاران شرکت توزیع برق استان در روز دوم، خاتمه یافت.

در این بازدید، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خطاب به وی، به بیان مشخصات کلی استان و خلاصه وضعیت عملکردی شرکت توزیع برق خراسان شمالی پرداخت.

مهندس "عزت ا... فیاض" با اشاره به اقلیم های متفاوت این استان 867 هزار نفری گفت: خراسان شمالی تاریخچه قابل توجه و طولانی در زمینه انرژی برق دارد و نخستین کارخانه تضامنی برق در دهه سی به همت شهروندان همین استان تاسیس شده است.

وی سپس به برنامه استراتژیک شرکت و شعار 555 در افق 1405 اشاره کرد و افزود: مطابق این شعار، کاهش میزان تلفات شبکه های برق، کاهش میزان انرژی توزیع نشده و افزایش حجم خدمات الکترونیکی را برنامه ریزی کرده ایم.

به گفته مقام ارشد شرکت توزیع برق استان، عملکرد همکاران در زمینه اجرای پروژه های کاهش تلفات تحسین برانگیز بوده است به طوری که میزان تلفات شبکه های توزیع برق استان از 12.27 درصد در پایان سال 92 به 9.21 درصد در پایان سال 93 رسیده است و تلاش می شود روند کاهش تلفات همچنان ادامه داشته باشد.

وی سپس به میثاق نامه های کاهش تلفات و برنامه استراتژیک اشاره کرد که تمامی مدیران و مسئولان شرکت توزیع برق استان با امضای این میثاق نامه نسبت به مفاد آن که همان اهداف شرکت توانیر است متعهد شده اند.

مهندس "فیاض" در ادامه توضیحات خود، پیرامون کاهش درآمد شرکت به دلیل کاهش میزان ساخت و سازها، برنامه های اجرا شده شرکت در زمینه انرژی های نو و همچنین برنامه آتی اجرای پروژه 60 کیلوواتی فتوولتائیک در برخی ادارات استان ، پیک بار و تعداد مشترکان استان، جذب 100 درصدی اعتبارات و همچنین اجرای برنامه های مدیریت مصرف نیز مطالبی ایراد کرد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر هم در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده، از تسهیل پروژه های مرتبط با انرژی های نو به دلیل تفویض اختیارات و منابع بیشتر به سانا خبر داد و گفت: امید است به این ترتیب امور مرتبط با این حوزه در سطح گسترده تری محقق شود.

مهندس "خوش خلق" سپس ضمن بازدید از مانیتورهای مرکز دیسپاچینگ، از روند فعالیت این بخش آگاه و در رابطه با تعداد کلیدهای هوایی قابل قطع و وصل و پست های زمینی شرکت سوالاتی پرسید که مسئولان مربوط به هر بخش به آن ها پاسخ گفتند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار