کد خبر: ۹۶۹۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۴
مسابقه بزرگ اصلاح الگوی مصرف برق توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار می شود.
به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومی، مدیر عامل این شرکت با اعلام خبر فوق افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح الگوی مصرف، گروه مدیریت مصرف برق تبریز برای عبور از پیک تابستان این مسابقه را ترتیب داده است.

افشین روشن میلانی رویکرد این مسابقه را فرهنگ سازی و آموزش راهکارهای مدیریت مصرف عنوان کرد و افزود: مشترکین بخش خانگی و تجاری در حوزه فعالیت این شرکت شامل شهرستان های تبریز، اسکو وآذرشهر می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

وی با اشاره به پرداخت به موقع قبوض بهای برق مصرفی به عنوان یکی از شرایط شرکت در مسابقه افزود: کاهش حداقل 15 درصدی میزان مصرف برق در ماه های تیر تا شهریور ماه سال جاری نسبت به دوره های مشابه سال قبل، شرط اصلی دیگر شرکت در مسابقه است.

وی تصریح کرد: جوایز این مسابقه 40 سکه ربع بهار آزادی است که از طریق قرعه کشی در دهه مبارکه فجر و با حضور مسئولین استانی به برندگان اعطا خواهد شد.

روشن میلانی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت نام مسابقه 15 تیرماه سال جاری می باشد، افزود: ثبت نام در مسابقه از طریق ارسال شماره اشتراک به سامانه پیام کوتاه به شماره 10000411121 انجام می شود و مشترکان می توانند از روی قبوض برق از شماره اشتراک خود اطلاع پیدا کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مشترکین خانگی می توانند با مراجعه به لینک مدیریت مصرف درپورتال اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق تبریز به آذرسwww.toztab.ir از راهکارهای کاهش مصرف برق اطلاع پیدا کنند.

گفتنی است مرکز مشاوره مدیریت مصرف این شرکت به آدرس خیابان فارابی، روبروی مسجد پل سنگی، ساختمان شماره 3 حوزه ستادی برق تبریز و به شماره تلفن 33365467 آماده راهنمایی و پاسخگویی به مشترکین محترم می باشد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار