کد خبر: ۱۰۱۳۵
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۴
مديرعامل و مسئولين شركت توزيع نيروي برق استان هرمزگان با شهروند وظيفه شناسي كه با مقاومت شجاعانه و حضور به موقع مانع از سرقت شبكه هاي برق و متواري نمودن سارقان برق گرديده بود و در جريان اين درگيري از ناحيه پا مصدوم شده بود ديدار و از وي تجليل بعمل آوردند.
مديرعامل و مسئولين شركت توزيع نيروی برق استان هرمزگان با شهروند وظيفه شناسي كه با مقاومت شجاعانه و حضور به موقع مانع از سرقت شبكه هاي برق و متواري نمودن سارقان برق گرديده بود و در جريان اين درگيري از ناحيه پا مصدوم شده بود ديدار و از وي تجليل كرد.

مهندس ارجمند در اين ديدار ضمن قدرداني از اقدام اين شهروند وظيفه شناس كه با مقاومت و ايثار مانع از سرقت سيم هاي برق شده بود، براي وي آرزوي سلامتي كرد.

ارجمندخطاب به اين شهروند گفت: اين اقدام شما در برابر سارقان نشان از مسئوليت پذيري در برخورد با هنجارشكنان و حفظ اموال عمومي دارد. اين كار خير علاوه بر اينكه الگويي براي ساير شهروندان براي برخورد با اين پديده زشت است،از بروز زيان به مردم و اموال عمومي جلوگيري مي كند.

وي اظهار داشت: سرقت سيم هاي برق معضلي است كه برخي افراد براي كسب سود اقدام به اين عمل ناپسند مي كنند.

وي ادامه داد: سرقت سيم هاي برق علاوه بر زيان به اموال عمومي باعث خسارت و سوختن لوازم برقي مردم نيز مي شود.

مديرعامل توزيع نيروي برق استان اظهار داشت: با وجود اينكه شبكه هاي توزيع برق هرمزگان چندين هزار كيلومتر وسعت دارد، تمهيداتي براي جلوگيري از سرقت شبكه هاي برق از جمله تعامل بسيار مطلوب با مقامات امنيتي و قضايي اتخاذ شده است.

به گفته وي انعقاد قرار داد با بسيج و موسسات انتظامي بخش خصوصي جهت تامين امنيت شبكه هاي برق باعث شده تعداد زيادي از سارقين و خريداران سيم هاي سرقتي شناسايي و به مراجع قانوني تحويل داده شوند.

مهندس ارجمند در ادامه گفت: در سال گذشته سه هزارو 376 مورد سرقت سيم از شبكه هاي برق اتفاق افتاد كه در پي آن 48 هزار كيلوگرم سيم و يك هزارو 800 متر كابل و همچنين 11 دستگاه ترانس به سرقت رفت اما درهمين مدت53 سارق نيزدستگير شده است.

ارجمند اضافه كرد: با استفاده از ظرفيت موسسات انتظامي در جهت جلوگيري از سرقت ها و شناسايي سارقين و همچنين همكاري مردم در سال گذشته سرقت سيم از شبكه هاي برق حدود 43 درصد نسبت به سال قبل از آن كاهش يافته است.

وي ادامه داد: استفاده از تجهيزات جديد در شبكه هاي برق از جمله كابل های خود نگهدار و نصب اسپيسر بر روي سيمهاي برق تاثير بسيار زيادي در كاهش آمار سرقت ها داشته است.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق هرمزگان اضافه كرد: برگزاري سمينارهاي آموزشي به منظور افزايش ضريب ايمني شبكه هاي برق و مانورهاي عملياتي جهت شناسايي سريع سارقين از ديگر اقدامات اين شركت براي حفظ امنيت شبكه هاي برق به شمار مي رود.

در پايان اين ديدار نيز با اهداي لوح تقدير و هديه اي از سوي مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان هرمزگان،از اين شهروند فداكار تقدير به عمل آمد.

منبع: توانیر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار