کد خبر: ۱۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۲
گزارش موسسه تحقیقاتی Pike:
وزارت دفاع آمریکا سالانه ۲۰ میلیارد دلار برای تامین انرژی خود هزینه می‌کند. این انرژی مصرفی شامل مصرف ۳.۸ میلیارد کیلووات ساعت الکتریسیته و ۱۲۰ میلیون بشکه نفت خام در سال می‌باشد.
وزارت دفاع آمریکا سالانه ۲۰ میلیارد دلار برای تامین انرژی خود هزینه می‌کند. این انرژی مصرفی شامل مصرف ۳.۸ میلیارد کیلووات ساعت الکتریسیته و ۱۲۰ میلیون بشکه نفت خام در سال می‌باشد. به‌عنوان بزرگ‌ترین مصرف‌کننده انرژی، این وزارت‌خانه استراتژی جامعی را برای کاهش هزینه‌های خود، کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی و بالا بردن امنیت تامین انرژی خود در نظر گرفته است به‌طوری‌که استفاده از انواع گوناگون انرژی‌های تجدیدپذیر در نیل به این اهداف برای این بخش بسیار ضروری می‌نماید.

به گزارش "برق نیوز"بر طبق گزارش اخیر موسسه تحقیقاتی Pike حداکثر ظرفیت نصب منابع انرژی‌های تجدیدپذیر توسط نیروی دریایی، ارتش و نیروی هوایی ایالات متحده از ۸۰ مگاوات در سال ۲۰۱۳ به بیش از ۳.۲ گیگاوات در سال ۲۰۲۵ خواهد رسید که هر یک از نیروهای سه‌گانه برنامه نصب یک گیگاوات از انرژی‌های تجدیدپذیر را دارند. بر طبق این گزارش هزینه سرمایه‌گذاری در تکنولوژی‌های پاک توسط وزارت دفاع آمریکا از ۱۶۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳ به ۱.۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۵ خواهد رسید.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار