![تدوین و ابلاغ آیین نامه روشنایی راهها تدوین و ابلاغ آیین نامه روشنایی راهها](/files/fa/news/1403/4/10/153159_298.jpg)
مدیرعامل شرکت برق سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته توزیع کاغذی قبض برق متوقف شد و بهصورت پیامکی به مشترکین ارسال شد.
غلامعلی رخشانی صبح امروز در جلسه بررسی عملکرد سال 94 واحدهای برق شهرستانها اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان شاهد افزایش مصرف برق هستیم که لازم است شهروندان با استفاده منطقی از برق به کاهش هزینههای مصرف انرژی کمک کنند.
به گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت برق استان گفت: در حال حاضر تعداد مشترکین زیادی در استان قبض خود را از طریق پیامک و بصورت الکترونیکی دریافت و پرداخت میکنند و این روند تا پوشش 100 درصدی مشترکین در استان ادامه دارد.
رخشانی افزود: در حوزه خدمات مشترکین این شرکت اقدامات نوینی از جمله بازبینی تعدادی از شرکتهای توزیع کشور انجام شده که نتیجه آن اعلام مطلوبیت و نوین بودن این فرآیندها از سوی بازدیدکنندگان بوده است.
وی تصریح کرد: آژانسهای خدمات مشترکین که از ابتدای سال 90 همزمان با استقلال شرکت توزیع پای گذاری گردیدهاند و هماکنون دردورترین نقاط استان در قالب 20 قرارداد مشغول به انجام فعالیت هستند که این نیز از دیگر افتخارات این شرکت است.
مدیرعامل شرکت برق استان با تاکید بر تعیین تکلیف و بسته شدن پروژههای سال 94 به ایجاد تحول مهندسی جهت آینده ای بهتر اشاره و اظهار کرد: این تحول به معنای تغییر در نگرش و تفکر مهندسی هنگام تهیه طرحهای اصلاح و بازسازی و توسعه است.
رخشانی عدم نظارت بر کار را یکی از عوامل مهم در عدم موفقیتها در تمام عرصهها عنوان و بیان کرد: نظارت دقیق سیستم بر بازدیدهای میدانی توسط ناظرین و مدیران برق و روسای مشترکین الزامی است.
درپایان این جلسه 3 واحد برتر از لحاظ تجمیع شاخصهای گوناگون از جمله درصد وصول، نرخ وصول، درصد بهره وری، کاهش تلفات معرفی شدندکه ازمدیریت برق شهرستان کنارک بعنوان رتبه اول، برق ناحیه 1 شهرستان زاهدان بعنوان رتبه دوم و برق شهرستان هیرمند بعنوان رتبه سوم با اهداء لوح تقدیر و پرداخت پاداش قدردانی گردید.
به گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت برق استان گفت: در حال حاضر تعداد مشترکین زیادی در استان قبض خود را از طریق پیامک و بصورت الکترونیکی دریافت و پرداخت میکنند و این روند تا پوشش 100 درصدی مشترکین در استان ادامه دارد.
رخشانی افزود: در حوزه خدمات مشترکین این شرکت اقدامات نوینی از جمله بازبینی تعدادی از شرکتهای توزیع کشور انجام شده که نتیجه آن اعلام مطلوبیت و نوین بودن این فرآیندها از سوی بازدیدکنندگان بوده است.
وی تصریح کرد: آژانسهای خدمات مشترکین که از ابتدای سال 90 همزمان با استقلال شرکت توزیع پای گذاری گردیدهاند و هماکنون دردورترین نقاط استان در قالب 20 قرارداد مشغول به انجام فعالیت هستند که این نیز از دیگر افتخارات این شرکت است.
مدیرعامل شرکت برق استان با تاکید بر تعیین تکلیف و بسته شدن پروژههای سال 94 به ایجاد تحول مهندسی جهت آینده ای بهتر اشاره و اظهار کرد: این تحول به معنای تغییر در نگرش و تفکر مهندسی هنگام تهیه طرحهای اصلاح و بازسازی و توسعه است.
رخشانی عدم نظارت بر کار را یکی از عوامل مهم در عدم موفقیتها در تمام عرصهها عنوان و بیان کرد: نظارت دقیق سیستم بر بازدیدهای میدانی توسط ناظرین و مدیران برق و روسای مشترکین الزامی است.
درپایان این جلسه 3 واحد برتر از لحاظ تجمیع شاخصهای گوناگون از جمله درصد وصول، نرخ وصول، درصد بهره وری، کاهش تلفات معرفی شدندکه ازمدیریت برق شهرستان کنارک بعنوان رتبه اول، برق ناحیه 1 شهرستان زاهدان بعنوان رتبه دوم و برق شهرستان هیرمند بعنوان رتبه سوم با اهداء لوح تقدیر و پرداخت پاداش قدردانی گردید.
منبع: تسنیم
لینک کوتاه
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.