کد خبر: ۱۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۲
ایده‌ی اصلی این پنل‌ها ترکیب دو تکنولوژی فتوولتائیک و پیزوالکتریک می‌باشد. این پنل‌ها بعد از طول عمر خود می‌توانند به‌طور کامل بازیافت گردند و به چرخه مواد وارد شوند. در کنار مزیت‌هایی از قبیل رنگ‌های مختلف و هم‌چنین اشغال مکان کمتر می‌توان به خصوصات خوب دیگری نیز اشاره نمود.

 ایوی طرح جدیدی از پنل‌های تولید کننده‌ی الکتریسیته است که سازگاری بیشتری با پایداری و محیط زیست دارد.

 

 

به گزارش "برق نیوز" ایده‌ی اصلی این پنل‌ها ترکیب دو تکنولوژی فتوولتائیک و پیزوالکتریک می‌باشد. این پنل‌ها بعد از طول عمر خود می‌توانند به‌طور کامل بازیافت گردند و به چرخه مواد وارد شوند. در کنار مزیت‌هایی از قبیل رنگ‌های مختلف و هم‌چنین اشغال مکان کمتر می‌توان به خصوصات خوب دیگری نیز اشاره نمود، برای مثال، این پنل‌ها به‌دلیل سبکی و زیبایی قابلیت استفاده به‌عنوان سایه‌بان را دارند و علاوه بر تولید برق پاک، حمل و نقل ساده‌تری نیز دارند.

 

از این پنل‌های سبک وزن می‌توان در سقف خانه‌ها و هم‌چنین دیوار‌ها، به‌عنوان سایه‌بان در بالکن منازل استفاده کرد. این پنل‌ها و یا برگه‌های انرژی، نصبی آسان و ذخیره‌سازی راحتی دارند. هم‌‌چنین به‌دلیل انعطاف‌پذیر بودن این برگه‌ها می‌توانند در سازه‌های نوین معماری و طرح‌های جدید استفاده شوند به‌طوری که با طراحی خاص می‌توان نیاز به سیستم خنک‌کاری را کم نموده و به تولید انرژی نیز پرداخت. در نهایت از این برگه‌ها برای ساختن طرح‌های تبلیغاتی بر روی ساختمان‌ها نیز می‌توان استفاده کرد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار