کد خبر: ۱۵۹۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۲ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
نخستين نشست كارگروه تخصصي حاكميت خوب به منظور طراحي مدل شايستگي اعتماد در شركت توزيع نيروي برق برگزار شد.در اين نشست مدير پژوهشكده اجتماعي پژوهشگاه نيرو هدف از اين پروژه را تدوين و پياده سازي مدل شايستگي اعتماد براي تمام ذينفعان كليدي شركت عنوان كرد و افزود: حاكميت خوب پايه شايستگي و جلب اعتماد ذينفعان شركت است.
به گزارش برق نیوز، در اين نشست كه اول تيرماه در سالن جلسات ساختمان شيراز با حضور مديرعامل، معاونان حوزه ستادي و هماهنگي و نظارت، مدير پژوهشكده اجتماعي پژوهشگاه نيرو، مشاور پروژه و اعضاي تيم تحقيقاتي پژوهشگاه نيرو برگزار شد، روند فعاليت كارگروه حاكميت خوب، متدولوژي انجام پروژه، مباني نظري و توسعه مدل شايستگي و مفهوم اعتماد، مسئوليت اجتماعي شركتي؛ مدل اجرايي شايستگي اعتماد و همچنين مدل هاي مسئوليت اجتماعي شركتي مورد بررسي قرار گرفت.

 در اين نشست مهندس هاشمي، مديرعامل شركت ضمن تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان و خير مقدم به كارشناسان تيم پروژه طراحي مدل شايستگي اعتماد پژوهشگاه نيرو، با ابراز خرسندي از اجراي اين پروژه در شركت افزود: با توجه به اجراي آزمايشي اين پروژه در توزيع برق تهران، براي اجراي موفق اين پروژه نيازمند وقت و انرژي همكاران و اعضاي تيم كارگروه مي باشيم .

وي تصريح كرد: تدوين مدل شايستگي اعتماد به كارفرمايي معاونت برنامه ريزي و از سوي پژوهشگاه نيرو در 7 مرحله تدوين شده است كه هم اكنون مرحله چهارم در دستور كار قرار گرفته است از اين رو در راستاي طراحي مدل بايد اهداف شركت و پاسخ به دو سوال كجا هستيم و كجا بايد باشيم؛ مشخص شود.

در اين نشست مدير پژوهشكده اجتماعي پژوهشگاه نيرو هدف از اين پروژه را تدوين و پياده سازي مدل شايستگي اعتماد براي تمام ذينفعان كليدي شركت عنوان كرد و افزود: حاكميت خوب پايه شايستگي و جلب اعتماد ذينفعان شركت است.

در اين نشست ضمن ارائه گزارشي در خصوص انتخاب مدل شايستگي اعتماد ذينفعان بر اساس چارچوب گزارش دهي جهاني GRI، و بومي سازي آن با توجه به شرايط خاص شركت توزيع برق تهران و همچنين فعاليتهاي انجام شده در پروژه، اهداف بُعد حاكميت خوب و همچنين مباني نظري و توسعه مدل شايستگي اعتماد و انجام مطالعات تطبيقي، در ادامه به بحث، تبادل نظر و همچنين پرسش و پاسخ پيرامون گزارش ارائه شده پرداخته شد.

گفتني است در اين نشست دكتر انواري، مشاور پروژه طراحي مدل شايستگي اعتماد، نيز با اشاره به هنجارهاي رفتاري و ارزش هاي سازماني به عنوان اصول حاكميت تصريح كرد: اين شركت تواناهايي فراتر از حد انتظار را دارد كه در سايه تعامل مثبت سه عامل مشتري ، سازمان و همكاران به اهداف خود دست يابد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار