کد خبر: ۱۶۱۶
تاریخ انتشار : ۰۸:۱۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۲
شرکت ژاپنی گوشی هوشمند Kyocera:
یروگاه کاگوشیما ناناتسوجیم نیروگاه غول‌پیکری که بزرگ‌ترین نیروگاه این کشور است می تواند به ۲۲۰۰۰ خانوار برق‌رسانی کند. Kyocera تمایل دارد تا نیروگاه کاگوشیما به بزرگ‌ترین جاذبه گردشگری ژاپن تبدیل شود.
شرکت ژاپنی گوشی هوشمند Kyocera، اخیرا یک نیروگاه خورشیدی عظیم را با ظرفیت ۷۰ مگاوات در کاگوشیما در جنوب این کشور پایه‌گذاری کرده است.

نیروگاه کاگوشیما ناناتسوجیم نیروگاه غول‌پیکری که بزرگ‌ترین نیروگاه این کشور است می تواند به ۲۲۰۰۰ خانوار برق‌رسانی کند. این نیرگاه با مساحت ۳۱۴ ایکر (Acre که برابر ۰.۴ هکتار می‌باشد) دارای ۲۹۰۰۰۰ پنل خورشیدی است. انرژی تولیدی به تامین کننده برق ناحیه یعنی شرکت کیوشو الکتریک فروخته می‌شود.


وزیر اقتصاد ژاپن گفت، بخش تجاری و صنعتی مامور شده‌اند تا کشور را به‌سمت انرژی‌های تجدید‌پذیر سوق دهند، مخصوصا بعد از این‌که حادثه فوکوشیما اتفاق افتاد. در اوایل نوامبر، وزیر اعلام کرد که کشور در حال امتحان توربین‌های فراساحلی در نزدیکی فوکوشیما هستند. Kyocera همچنین تمایل دارد تا نیروگاه کاگوشیما به بزرگ‌ترین جاذبه گردشگری ژاپن تبدیل شود. در این نیروگاه بازدید کننده‌ها می‌توانند با روند کار این دسته از نیروگاه‌ها آشنا شوند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار