کد خبر: ۱۷۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۹ - ۰۴ دی ۱۳۹۲
در کانادا:
رسانه‌های خبری کانادا اعلام کردند که کولاک و بارش سنگین برف موجب قطع برق ده‌ها هزار خانه در این کشور و کشته شدن تعداد زیادی بر اثر استنشاق گازهای سمی حاصل از سوخت ناقص وسایل گرمازا شده است.

به گزارش "برق نیوز" به نقل از آسوشیتدپرس، رسانه‌های خبری کانادا اعلام کردند که کولاک و بارش سنگین برف موجب قطع برق ده‌ها هزار خانه در این کشور و کشته شدن تعداد زیادی بر اثر استنشاق گازهای سمی حاصل از سوخت ناقص وسایل گرمازا شده است.

مقامات پلیس کانادا روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کردند که 5 نفر در شهر تورنتو بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده‌اند.
پس از مرگ یک مرد 52 ساله و مادر 72 ساله وی در شمال شرق تورنتو، رئیس پلیس این شهر به ساکنان آن درباره استفاده از ژنراتور و باربکیو برای گرم کردن منازلشان هشدار داد.
پلیس کبک نیز اعلام کرد که مسمومیت در اثر گاز مونوکسید کربن دلیل مرگ سه تن دیگر در این منطقه بوده است. دوشنبه شب در تورنتو 11 نفر به علت مسمومیت با این گاز به بیمارستان منتقل شدند.

راب فورد، شهردار تورنتو نیز گفت: دوشنبه موارد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در این شهر به 6 برابر رسیده است. اداره هواشناسی تورنتو نیز اعلام کرد دمای این شهر در سه‌شنبه شب به حدود 14 درجه زیر صفر می‌رسد.

به گفته مقامات تورنتو، 90 هزار مشترک در این شهر هنوز بدون برق مانده‌اند در حالی که تعداد مشترکان بدون برق در هفته گذشته 300 هزار اعلام شده بود. خبرها حاکی است که قطعی برق ممکن است پس از کریسمس نیز ادامه داشته باشد.


منبع: تسنیم
برچسب ها: برق ، بی برق ، برف
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار