کد خبر: ۱۷۴۶
تاریخ انتشار : ۰۷:۵۶ - ۰۷ دی ۱۳۹۲
13 الی 15 اسفندماه سال جاری به میزبانی شرکت پرشیان فولاد:
چهارمین همایش ملی تعامل انجمن صنفی با نیروگاه‌های بخار و بخش بخار سیکل ترکیبی 13 الی 15 اسفندماه سال جاری به میزبانی شرکت پرشیان فولاد در نیروگاه شهید محمد منتظری برگزار خواهد شد.
به گزارش "برق نیوز"چهارمین همایش ملی تعامل انجمن صنفی با نیروگاه های بخار و بخش بخار سیکل ترکیبی 13 الی 15 اسفندماه سال جاری به میزبانی شرکت پرشیان فولاد در نیروگاه شهید محمد منتظری برگزار خواهد شد.در این همایش متخصصان و صاحب نظران در عرصه نیروگاه های گازی کشور دور هم جمع خواهند شد تا به ارائه آخرین دستاوردهای علمی خود بپردازند. این همایش که چهارمین دوره آن در اواسط اسفندماه برگزار خواهد گردید یکی از مهمترین همایش های داخلی در زمینه نیروگاهی ایران است.

در این همایش ملی ضمن ارائه مقالات تخصصی و تجارب برتر به طرح و بررسی نیازمندی های نیروگاهی کشور و تمرکز و هم‏ افزایی در جهت حل مشکلات نیروگاهی پرداخته خواهد شد.

پاسخ به سوالات با حضور سازندگان، کاربران، پژوهشگران و فناوران این عرصه و  شناخت توانمندی‏های بهره‏ برداران، تامین‏ کنندگان و پیمانکاران نیروگاهی از دیگر برنامه های این همایش است.

در این گردهمایی علمی ضمن تجلیل از سازندگان برتر کشور، کارگاه‏های آموزشی و نمایشگاه تخصصی نیز برگزار خواهد شد. مهلت ارسال چکیده مقالات و کارگاه های آموزشی به این کنفرانس 7 دی ماه به پایان می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این همایش به آدرس http://www.iscpc.ir مراجعه فرمایید.


برچسب ها: برق ، نیروگاه ، همایش
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار