کد خبر: ۱۷۹۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷:۲۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵
به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس و نيروي انتظامي در همايش پياده روي خانوادگي شهرستان سلطانيه غرفه ي مديريت توزيع برق شهرستان سلطانيه در مسير اين همايش بزرگ شاهد بازديد باشكوهي از سوي مردم بود .
به گزارش برق نیوز، به نقل از دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان، به مناسبت  گراميداشت هفته دفاع مقدس و نيروي انتظامي در همايش پياده روي خانوادگي شهرستان سلطانيه غرفه ي مديريت توزيع برق شهرستان سلطانيه در مسير اين همايش بزرگ شاهد بازديد باشكوهي از سوي مردم بود .

در حاشيه همايش پياده روي خانوادگي شهرستان سلطانيه مديريت توزيع نيروي برق اين شهرستان در اقدامي مشترك با همكاري انجمن حمايت از بيماران سرطاني (مهرانه) اقدام به برپايي غرفه ي استقبال از مردم شركت كننده در همايش ياد شده كرد و با برگزاري مسابقه ي نقاشي  و اطلاعات عمومي با موضوع اهميت مصرف صحيح انرژي برق به گروه هاي سني مختلف اعم از كودكان و بزرگسالان جوائزي اهداء شد.

شايان ذكر است غرفه ي مديريت توزيع برق شهرستان سلطانيه با اهداء بسته هاي فرهنگي و جوائز نفيس به حاضرين در همايش جزو نقاط پرازدحام همايش محسوب مي‌شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار