کد خبر: ۱۹۰۳
تاریخ انتشار : ۲۰:۲۷ - ۱۸ دی ۱۳۹۲
معاون بهره برداری منطقه برق هفتم تیراعلام کرد:
معاون بهره برداری منطقه برق هفتم تیراعلام کرد:طی یک اقدام ضربتی از سوی نیروهای عملیاتی منطقه برق هفتم تیر در قالب طرح جهادی (50*4) ،شبکه برقرسانی محله ˈمشیریهˈ تهران ساماندهی و ایمن سازی می شود .
به گزارش "برق نیوز" ˈسعید بخشنده  روز چهارشنبه در گفتگو با روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به همکاری مناطق برق دانشگاه، سهروردی و نارمک بعنوان مناطق معین در روز پنج شنبه، نوزدهم دی ماه جاری گفت : بررسی وضعیت شبکه بمنظور کاهش خاموشی و رفع معایب، بررسی سرعت عمل در خدمت رسانی در زمان بحران، اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از اتفاقات احتمالی در شبکه و همچنین پایدار سازی شبکه با استفاده از ظرفیت دیگر مناطق و هماهنگ سازی اکیپ های غیر بومی و ناآشنا به وضعیت و تاسیسات شبکه از مهمترین اهداف برگزاری این مانور می باشد .

وی افزود : در این مانور نسبت به سرویس پست های محدوده مانور، تعویض کابل ارتباط تابلو به ترانس، شاخه زنی، تست و بازرسی لوازم اندازه گیری، شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز و همچنین اصلاح انشعاب مشترکان اقدام خواهد شد.

بخشنده با اشاره به اجرای سناریوی اطفای حریق و نجات فرد حادثه دیده در این مانور افزود :سازمان آتش نشانی، پلیس راهور، مدیریت بحران شهرداری تهران، شهرداری منطقه 15 و اورژانس تهران در این مانور همکاری دارند.

گفتنی است مرکز فرماندهی این مانور در محل ˈپارک پامچالˈ استقرار می یابد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار