کد خبر: ۱۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۰:۵۲ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
فرمانده انتظامی نور خبر داد:
فرمانده انتظامی نور از شناسایی و دستگیری سارقان سیم برق و کشف دو فقره سرقت خبر داد.در پی کسب خبری مبنی بر سرقت سیم برق در سطح حوزه استحفاظی نور موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش "برق نیوز"سرهنگ گنجیان مقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت سیم برق در سطح حوزه استحفاظی نور موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی بخش چمستان حین گشت زنی در روستای باغبان کلا دو نفر سارق سیم برق به نام‌های «احمد – ع» و «محمد – س» را در حین سرقت سیم برق دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نور افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات فنی و پلیسی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند، 2 فقره سرقت سیم برق را کشف و مقادیر زیادی اموال مسروقه را از آنان کشف و ضبط کنند.

سرهنگ گنجیان مقدم یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: برق ، خطوط برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار