کد خبر: ۲۰۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرساخت های توسعه ای صنعت برق در کهگیلویه و بویراحمد باوجود تمام تلاش ها متاسفانه همچنان تکمیل نشده است.
به گزارش برق نیوز به نقل از صبح زاگرس، داود راهزادی اظهارداشت: 84 درصد از مشترکین در این استان را مشترکین خانگی تشکیل داده که خدمات رسانی به آنها با توجه به پراکندگی بسیار سخت است.

 راهزادی گفت: زیرساخت های توسعه ای صنعت برق در کهگیلویه و بویراحمد باوجود تمام تلاش ها متاسفانه همچنان تکمیل نشده است.
 
وی تکمیل زیرساخت های توسعه ای را در کهگیلویه و بویراحمد بسیار ضروری خواند و خاطرنشان کرد: عمده درخواست های روستائیان در این استان اصلاح شبکه ها و توسعه روشنایی معابر هست.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس سیاست های مقاومتی مدنظر رهبر، نرخ تلفات انرژی در این استان باید به 13 درصد برسد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به برق رسانی به روستاهای بالای 10 خانوار در این استان گفت: امیدواریم تا پایان سالجاری نیز تمام روستاهای بالای 10 خانوار را در کهگیلویه و بویراحمد برق رسانی کنیم.





ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار