کد خبر: ۲۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از تخصیص هشت میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای بازسازی شبکه های فرسوده برق این استان در سال جاری خبرداد.
به گزارش "برق نیوز" ˈمنوچهر جعفریˈ روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با این مبلغ اعتبار مشکل فرسودگی شبکه های برق رسانی مازندران تا حدی کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه در سه دور سفرهای استانی دولت گذشته اعتباراتی برای بازسازی شبکه های فرسوده برق مازندران تخصیص یافته بود ، گفـت: در دور نخست 500 میلیارد ریال برای اجرای این طرلح مصوب شد که تاکنون تخصیص نیافت.

وی افزود: در دور دوم سفر 300 میلیار ریال برای بازسازی شبکه های فرسوده برق مازندران مصوب شد که از این میزان 60 درصد از سوی وزارت نیرو و بقیه از سوی استانداری تامین شد.

وی گفت: در دور سوم سفر نیر 100 میلیارد ریال برای اجرای ین طرح مصوب شد که ازاین میزان 60 میلیارد از سوی وزات نیرو و بقیه از سوی استاندای تامین شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران اظهار داشت: در سال 86 برای احداث و بازسازی هر یک کیلومتر خط انتقال برق 100 میلیون ریال هزینه می شد که این میزان هم اکنون به 700 میلیون ریال افزایش یافته است.

جعفری از ضعف ولتاژ برق در بیشتر روستاهای مازندران خبرداد و گفت: ازسوی وزارت نیرو اعتباری برای رفع این مشکل تخصیص یافته است که به مرور نسبت به اجرای طرح های لازم در ارتباط با افزایش ولتاژ برق در استان اقدام می شود.

وی افزود: به رغم اینکه برق دار کردن چاههای کشاورزی امری ضروری است اما طبق قانون هزینه های مربوط به اجرای این طرح باید از محل استانداری تامین شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار