کد خبر: ۳۹۸۱
تاریخ انتشار : ۰۰:۲۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
وزیر نیرو گفت: این وزارتخانه برای پیشبرد اهداف صنعت آب و برق از حضور بخش خصوصی استقبال و حمایت می‌کند.
به گزارش "برق نيوز" وزیر نیرو گفت: این وزارتخانه برای پیشبرد اهداف صنعت آب و برق از حضور بخش خصوصی استقبال و حمایت می‌کند.

حمید چیت‌چیان شب گذشته در نشستی با مجمع نمایندگان استان گلستان در محل ستادی وزارت نیرو، با اشاره به تعامل مثبت نمایندگان مجلس و مدیران وزارت نیرو، افزود: تعامل بین نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی درباره تامین اعتبار مالی مورد نیاز طرح‌های عمرانی، موجب یک جهش شده و بر سرعت پیشرفت طرح‌های اجرایی می‌افزاید.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع آب در کشور، گفت: استان گلستان قطب کشاورزی است و آب در این منطقه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وزیر نیرو با بیان اینکه تاکنون طرح‌های زیادی در این استان اجرا شده است و در آینده نیز شاهد اجرایی شدن طرح ‌های عمرانی بیشتری در این استان خواهیم بود، تصریح کرد: اجرای طرح‌های آبی وابسته به تامین اعتبار است و کمبود اعتبار موجب محدودیت و کندی سرعت پیشرفت خواهد شد.

چیت‌چیان سپس با اشاره به نقش کلیدی بخش خصوصی در شکوفایی اقتصاد کشور، گفت: نقش بخش خصوصی در مشارکت و اجرای طرح‌های آبرسانی و آب و فاضلاب با عقد قراردادهایی به شیوه B.O.O، B.O.T و بیع متقابل می‌تواند بسیار کارگشا باشد.
وی تاکید کرد: وزارت نیرو برای پیشبرد اهداف صنعت آب و برق از حضور بخش خصوصی استقبال و حمایت خواهد کرد.

وی درباره طرح انتقال آب غرب به شرق مازندران که از سابقه دیرینه‌ای برخوردار است، گفت: مطالعه‌های فاز نخست این طرح جمع‌بندی و تخصیص آب شرب نیز در آن لحاظ شده است که با تامین اعتبار موردنیاز و همچنین روش خرید تضمینی، امیدواریم این طرح به‌زودی عملیاتی شود.
پیش از سخنان وزیر نیرو ، نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی به بیان نقطه نظرها و مشکلات آب و برق و فاضلاب حوزه‌های انتخابیه خود پرداختند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار