کد خبر: ۴۳۵۰
تاریخ انتشار : ۰۷:۲۶ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
مدیر عامل برق منطقه ای استان زنجان، گفت: اجر ا و احداث پروژه های برق استانهای زنجان و قزوین نیازمند سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد ریالی است.
به گزارش "برق نيوز" علی چهل امیرانی گفت: میزان سرمایه گذاری پروژه های برق استانهای زنجان و قزوین از سوی وزارت نیرو جدا از برنامه های مدون شده در حال اجراست.

وی یادآورشد: با توجه به محدودیت منابع مالی امکان اجرا و سرمایه گذاری پروژه های برق در استانهای زنجان و قزوین وجود ندارد.

چهل امیرانی تصریح کرد: همه ساله امکان تامین 20تا 25 درصد منابع مربوط به پروژه های تعریف شده برق در این استانها وجود دارد که حتی با این وضعیت در 15 سال آینده نیز نمی توان زیر ساخت های موجود در این بخش را فراهم کرد.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته برای شتاب بخشی در اجرای پروژه های برق این شرکت اولویت بندی انجام گرفته است.

مدیر عامل برق منطقه ای استان زنجان، گفت: امکان اجرای تمامی پروژه های هدف گذاری شده برق منطقه ای در یک بازه زمانی عملا وجود ندارد و منابع صرف شده نیز به هدر می رود.

وی یادآورشد: این شرکت در مرحله نخست برق رسانی به شهرک های صنعتی این استان را در اولویت برنامه کاری خود قرار داده که با اقدامات انجام گرفته این روند در برخی شهرهای این استان وضعیت مناسبی دارد.

چهل امیرانی با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصاد صعنت برق کشور ، خاطر نشان کرد: متاسفانه منابع مالی محدود و بدهی کلان وزارت نیرو به بنگاهها و شرکت های ارائه دهنده تجهیزات و خدمات موجب شده این صنعت با وضعیت نامطلوبی مواجه باشد.

شرکت برق منطقه ای در محدوده استانهای زنجان و قزوین با چهار هزار و 200 کیلومتر شبکه برق خطوط فشار قوی جمعیت دو میلیون و 200 هزار نفری را تحت پوشش دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار