کد خبر: ۴۴۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
شرکت MR برنامه‌های بلندمدتی برای حضور در بازار ایران در نظر داشته و مدیران این شرکت اعلام کرده‌اند که تصمیم دارند فعالیت‌های خود در ایران را گسترش دهند. هوشمندسازی ترانسفورماتور‌های توزیع و قدرت با تجهیزات مانیتورینگ، تنها یکی از برنامه‌های گروه رینهازن برای ادامه فعالیت در ایران است. این شرکت بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت در ایران داشته و در این مدت فعالیت خود را حتی در دوران کرونا و تحریم متوقف نکرده و همواره آخرین محصولات و خدمات خود را ارائه کرده است.
سرویس صنعت برق نیوز: یکی از مهمترین فاکتور‌ها در زمان خرید تجهیزات صنعتی، بویژه تجهیزات زیرساختی، پشتیبانی با کیفیت شرکت سازنده از محصولات خود است. شرکت MR در ایران بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت دارد و در طول این مدت هیچ‌گاه فعالیت خود را متوقف نکرده و همواره آخرین محصولات و خدمات خود را به بازار ایران ارائه کرده است. این محصولات نیز همیشه به بهترین شکل ممکن توسط شرکت MR پشتیبانی شده‌اند.

حدود ۲ ماه پیش و دقیقا در اوج همه‌گیری ویروس کرونا، برخی از کارخانه‌های صنایع مادر کشور نیاز به سرویس تپ چنجر‌های MR داشتند. با توجه به اینکه این تپ چنجر‌ها از نوع خلأ بودند، باید توسط متخصصین شرکت MR سرویس می‌شدند. به همین جهت هماهنگی‌های لازم برای ورود یک متخصص از شرکت MR به ایران آغاز شد.

وجود مشکلات بسیار زیاد در تهیه بلیط هواپیما به دلیل لغو متعدد پروازها، مشکلات مختلف در دریافت ویزا برای ورود به کشور و محدودیت‌های شدید و سخت کرونایی، انجام هماهنگی‌های لازم برای ورود یک فرد اروپایی و سفر به چندین شهر را دشوارتر می‌کرد. اما در نهایت شرکت انرژان به‌عنوان مشاور رسمی MR توانست مجوز‌های لازم را دریافت کرده و با هماهنگی با شرکت‌های مختلف، تور ۱۷ روزه‌ای برای این متخصص برگزار نماید تا در ۴ شهر و ۴ کارخانه به انجام سرویس تپ چنجر‌های تحت بار این شرکت‌ها بپردازد.

علاوه بر محدودیت‌های کرونایی، تحریم‌های موجود علیه کشورمان نیز در اجرای این برنامه، مشکلات متعددی را ایجاد کرد. اما شرکت MR نشان داد که در سخت‌ترین شرایط نیز در کنار صنایع بزرگ کشور خواهد ایستاد و خود را به پشتیبانی از محصولات و خدمات، متعهد می‌داند.

شرکت MR همچنین برنامه‌های بلندمدتی را برای حضور در بازار ایران در نظر داشته و مدیران این شرکت اعلام کرده‌اند که تصمیم دارند فعالیت‌های خود در ایران را گسترش دهند. هوشمندسازی ترانسفورماتور‌های توزیع و قدرت با تجهیزات مانیتورینگ، تنها یکی از برنامه‌های گروه رینهازن برای ادامه فعالیت در بازار ایران است.

در راستای تغییر سیاست‌ها و اجرای برنامه‌های جدید، شرکت انرژان به عنوان مشاور رسمی گروه رینهازن در ایران معرفی شده و همه شرکت‌های ایرانی در صورت نیاز به هرگونه پشتیبانی فنی یا بازرگانی در خصوص محصولات و خدمات گروه رینهازن و شرکت‌های زیرمجموعه از جمله MR، Messko، Cedaspe، Capt، HighVolt، RPC، و Power Quality می‌توانند با شرکت انرژان تماس بگیرند.
 
پشتیبانی شرکت MR در اوج کرونا و تحریم!
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
مشابه داخلی هم دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار