کد خبر: ۵۴۹۴۱
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۶ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
اگر قصد سفر به شهر آنتالیا ترکیه را دارید و می‌خواهید در بهترین هتل‌های این شهر اقامت داشته باشید، ما به شما هتل‌های مجلل و لوکس ۷ ستاره را پیشنهاد می‌کنیم.

به گزارش برق نیوز، آنتالیا یکی از شهرهای زیبای کشور ترکیه بوده که دارای زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های 7 ستاره است. هتل‌های 7 ستاره این شهر زیبا و توریستی از بهترین امکانات و با بالاترین کیفیت برخودار هستند. برای رزرو هتل آنتالیا می‌توانید به سایت لحظه آخر مراجعه کنید و از بین هتل‌های 7 ستاره بهترین هتل را برای خود انتخاب کنید. مشخصات این هتل‌ها با هیچ کدام از هتل‌های جهان قابل مقایسه نیستند، زیرا این هتل از سوئیت‌های بزرگ و مجلل تشکیل شده‌اند که تمام امکانات تقریحی و رفاهی را در خود جای داده‌اند.

هتل‌های ۷ ستاره معروف آنتالیا؛ شایعه یا واقعیت

بهترین هتل های 7 ستاره آنتالیا

هتل‌های 7 ستاره معروف آنتالیا شامل هتل رگنوم کاریا، مکس رویال و رکسوس پریمیوم و... می‎شوند که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. هتل‌های 7 ستاره این شهر به حدی زیبا و منحصربه‌فرد هستند که برخی افراد به واقعی بودن آنها شک می‌کنند. اگر شما هم به دنبال یک هتل مجلل و زیبا، با تمام امکانات روز دنیا می‌گردید؛ قطعا هتل‌های 7 ستاره آنتالیا مورد پسند شما هستند. این هتل‌ها علاوه بر اینکه امکانات رفاهی بالایی دارند، دارای بهترین امکانات تفریحی نیز هستند که هر فرد با هر سنی می‌تواند از آنها استفاده کند. اکثر خدمات ارائه شده این هتل‌ها به صورت رایگان است و نیازی به هزینه اضافی ندارند.

هتل Regnum Carya

هتل رگنوم کاریا یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های 7 ستاره شهر آنتالیا بوده که در منطقه بلک قرار دارد و دارای 530 اتاق است. این هتل زیبا یک ساحل اختصاصی به همراه تخت‌های مخصوص حمام آفتاب و یک زمین گلف بزرگ دارد. تمام اتاق‌های موجود در این هتل مجهز به بالکن و تراس هستند که هرکدام چشم‌نواز زیبایی از شهر آنتالیا و دریای مدیترانه را به نمایش می‌گذارند. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به پارک آبی، استخرهای سرپوشیده، سالن بزرگ اسپا به همراه تمام خدمات به‌روز دنیا، استخر ویژه کودکان، باشگاه بدنسازی، تنیس، بیلیارد، 7 رستوران، آسانسور، بخش تجاری، اتاق مخصوص نگهداری کودک، پارکینگ، پذیریش 24 ساعته، پرنسل باسواد، مینی بار رایگان، اینترنت پرسرعت رایگان و کافی‌شاپ و... اشاره کرد.

هتل Maxx Royal

هتل لوکس و 7 ستاره مکس رویال یکی دیگر از هتل‌های مجهز شهر آنتالیا است که در منطقه بلک قرار دارد. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به 7 استخر، 5 رستوران، زمین بازی گلف، سوئیت‌های بزرگ و مجهز با وسعت بالا، خدمات 24 ساعته، اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام بخش‌های هتل، پارکینگ عمومی، ساحل اختصاصی، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی، تهویه مطبوع هوا، آسانسور و... اشاره کرد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد به جاذبه‌های توریستی و گردشگری شهر آنتالیا بسیار نزدیک است. اتاق‌های این هتل از امکانات رفاهی بسیار بالایی برخوردار هستند، به صورتی که مسافرین محترم تا پایان سفر خود نیازمند هیچگونه امکاناتی نمی‌شود.

هتل Rixos Premium

هتل رکسوس پریمیوم یکی دیگر از هتل‌های زیبای شهر بلک آنتالیا است. این هتل در سال 2005 فعالیت خود را آغاز کرد. از امکانات منحصربه‌فرد این هتل زیبا می‌توان به مرکز اسپا، ساحل خصوصی با مساحت 700 متر، سالن بدنسازی، اتاق بازی کودکان و نوجوانان، مرکز خرید، رستوران، کافی‌شاپ، بار، استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان، سرویس رفت و آمد رایگان، خدمات 24 ساعته، پذیریش 24 ساعته، پارکینگ، اتاق کنفرانس، اجاره دوچرخه، ورزش‌های آبی، تنیس، ترانسفر فرودگاهی و... اشاره کرد. موقعیت جغرافیایی این هتل به صورتی است که شما به راحتی می‌توانید به بازدید از مکان‌های گردشگری و توریستی شهر آنتالیا بروید.

هتل‌های ۷ ستاره معروف آنتالیا؛ شایعه یا واقعیت

لیست هتل های 7 ستاره آنتالیا

  • هتل رگنوم کاریا در منطقه بلک و در مجاورت ساحل زیبای مدیترانه قرار دارد.
  • هتل مکس رویال در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد که از نظر تجهیزات بسیار پیشرفته است.
  • هتل ریکسوس پریمیوم در منطقه بلک آنتالیا با امکانات رفاهی و تفریحی درجه یک در دسترس عموم افراد قرار دارد.
  • هتل‎های لاورت بارا در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد که خدمات استثایی را برای مهمان خود فراهم کرده است.
  • هتل دلفین امپریال در نقطه مرکزی ساحل لارا قرار دارد که از واحدهای بزرگ و مجللی تشکیل شده است.
  • رویال هالیدی پالاس با بهترین و زیباترین سبک معماری که دارای بهترین خدمات رفاهی و تفریحی است.

تفاوت های هتل های 5 ستاره و 7 ستاره آنتالیا

  • موقعیت مکانی هتل‌های 7 ستاره نسبت به 5 ستاره آرام‌تر و بهتر است، علاوه برآن همه هتل‌های 7 ستاره دارای ساحل خصوصی هستند.
  • اندازه واحدهای اقامتی در هتل‌های 7 ستاره نسبت به هتل‌های 5 ستاره بسیار بزرگ‌تر هستند به صورتیکه تمام واحدهای اقامتی هتل‌های 7 ستاره به صورت سوئیت هستند.
  • خدمات و امکانات ارائه شده در هتل‌های 7 ستاره در هیچ جای جهان وجود ندارد.
  • رستوران‌های هتل‌های 7 ستاره بیشتر از رستوران‌های 5 ستاره بوده و علاوه بر آن تجهیزات رستوران‌های 7 ستاره بیشتر هستند.
  • در هر دو نمونه از هتل‌ها امکانات تفریحی وجود دارد، اما کیفیت و تنوع لوازم بازی و تفریح در هتل‌های 7 ستاره بیشتر است.
  • قیمت هتل‌های 7 ستاره نسبت به هتل‌های 5 ستاره بسیار بیشتر است.
  • هتل‌های 7 ستاره دارای گزینه‌ای مانند خدمات شخصی است.

رزرو هتل آنتالیا در لحظه آخر

برای رزرو هتل در شهر آنتالیا می‌توانید از سایت لحظه آخر، بهترین هتل‌های 7 ستاره را با بهترین قیمت و امکانات به صورت آنلاین رزرو کنید. سایت لحظه آخر تمام امکانات لازم را برای سفرهای خارجی در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد، به صورتی که با مراجعه کردن به این سایت شما با سرچ کردن هتل‌های آنتالیا می‌توانید بهترین هتل‌های آنتالیا از نظر کیفیت و قیمت باهم مقایسه کنید و بهترین گزینه را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب نمایید. در این سایت راهنمای کامل سفر به آنتالیا، رزرو انواع تورهای خارجی و داخلی و... وجود دارد.

هتل‌های ۷ ستاره معروف آنتالیا؛ شایعه یا واقعیت

سخن آخر

افراد زیادی هستند که قبل از مسافرت به فکر اقامت خود در بهترین هتل‌ها هستند. اگر قصد سفر به شهر آنتالیا ترکیه را دارید و می‌خواهید در بهترین هتل‌های این شهر اقامت داشته باشید، ما به شما هتل‌های مجلل و لوکس 7 ستاره را پیشنهاد می‌کنیم. برای رزرو هتل آنتالیا می‌توانید به لحظه آخر مراجعه کنید و با یک سرچ چند ثانیه‌ای در این سایت بهترین هتل‌های آنتالیا را با بهترین کیفیت و قیمت در یک صفحه داشته باشید و با مقایسه کردن هتل‌ها بهترین هتل را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید. توجه داشته باشد هتل‌های 7 ستاره از نظر امکانات رفاهی و تفریحی هیچگونه رقیبی ندارند، زیرا تمام تجهیزات یک هتل لوکس و بین المللی در این هتل‌ها قرار دارد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار