کد خبر: ۵۸۰۹۰
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۱ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان به عنوان رئیس ستاد اربعین صنعت آب و برق استان خوزستان در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه منصوب شد.

به گزارش برق نیوز، از سوی معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس و رئیس ستاد اربعین وزارت نیرو، مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان به عنوان رئیس ستاد اربعین صنعت آب و برق استان خوزستان در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه منصوب شد.

گفتنی است، عباس صدریان فر با حکم احمد حیدری به عنوان رئیس ستاد اربعین صنعت آب و برق استان خوزستان در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

با عنایت به مصوبات ستاد مرکزی اربعین وزارت نیرو و به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رئیس ستاد اربعین صنعت آب و برق استان خوزستان در سال ۱۴۰۳ پایانه مرزی چذابه و شلمچه منصوب میگردید، انتظار می‌رود با هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان و به کارگیری تمامی ظرفیت لازم مطابق مصوبات ستاد اربعین وزارت نیرو و همکاری با کمیته آب و برق پایدار به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات زیر ساختی به زائرین اربعین حسینی در شهر‌ها و مسیر‌های منتهی به پایانه‌های مرزی اهتمام لازم را مبذول نمایید از خداوند بزرگ توفیق حضرتعالی و تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستارم.

 

منبع: کاوش اخبار

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار