کد خبر: ۵۸۱۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۷ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
برای خرید موتور برق بنزینی با شرایط فوق‌العاده می‌توانید وارد سایت فروشگاه موتور برق بازار سعدی شوید.

به گزارش برق نیوز، موتور برق بنزینی یک وسیله کاربردی است که جهت تامین برق اضطراری و موقت طراحی شده است. این وسیله با استفاده از بنزین، انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند و برای مکان‌هایی که دسترسی به شبکه برق سراسری ندارند، بسیار مفید است. از آن جایی که این وسیله نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره انسان بازی می‌کند، ما قصد داریم در ادامه آن را به طور کامل به شما معرفی کنیم و در مورد قابلیت‌های آن صحبت کنیم. پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

موتور برق بنزینی


موتور برق بنزینی چیست و چه ویژگی‌های مهمی دارد؟

موتور برق بنزینی، که به عنوان ژنراتور بنزینی نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که از بنزین به عنوان سوخت برای تولید برق استفاده می‌کند. این نوع موتور‌ها از قابلیت‌های منحصر به فردی برخوردارند و کارایی عالی دارند. به همین دلیل نیز از زمانی که به بازار عرضه شده‌اند به شدت مورد استقبال گرفته‌اند و در مدل‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند که موتور برق دیزلی، موتور برقی کیفی، موتوربرق سایلنت یا بی‌صدا مهم‌ترین آن‌ها هستند.

بررسی ساختار موتور برق بنزینی

برای آشنایی بیشتر با موتوربرق بنزینی، قبل از هر چیزی باید با ساختار این وسیله آشنا شویم و قطعات مهم آن را بشناسیم. از این رو ما اینک مهم‌ترین قطعات این وسیله را به شما معرفی می‌کنیم:

موتور احتراق داخلی

مهم‌ترین قطعه موتور برق بنزینی، موتور احتراق داخلی آن است که از طریق سوزاندن بنزین، انرژی مکانیکی مورد نیاز دستگاه را تولید می‌کند.

ژنراتور بنزینی

قسمت بعدی ژنراتور است که انررژی مکانیکی تولید شده توسط موتور را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند.

سیستم سوخت‌رسانی

سومین قسمت سیستم سوخت رسانی است که سوخت مورد نیاز دستگاه را به موتور می‌رساند.

سیستم کنترل و تنظیم

این سیستم شامل قسمت‌هایی مثل کلیدها، مدار‌های الکتریکی و واحد کنترل الکترونیکی ناظر بر موتور میباشد.

کاربرد‌های موتور برق بنزینی

موتور برق بنزینی، در حوزه‌های متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد که از مهم‌ترین آن‌ها نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مصارف خانگی

امروزه در صورت قطعی برق آپارتمان‌ها و واحد‌های مسکونی، از موتور برق برای روشنایی، یخچال، تلویزیون، شارژ وسایل الکترونیکی استفاده می‎شود.

مصارف تجاری و صنعتی سبک

کارگاه‌ها و سایت‌های ساختمانی که خارج از شهر احداث می‌شوند و به برق دسترسی ندارند برای تأمین برق ابزار‌های برقی مورد نیاز خود مثل دریل، اره برقی، کمپرسور هوا از موتور برق استفاده می‌کنند.

فروشگاه‌ها و رستوران‌ها

حرفه‌های دیگری که از موتور برق بنزینی استفاده می‌کنند، فروشگاه‌ها و رستوران هستند که برای کار کردن دستگاه‌های اصلی مانند صندوق‌های پول، یخچال‌ها و فریزر‌ها به شدت به این وسیله نیاز دارند.

کارگاه‌های سیار و تعمیرگاه‌های خودرویی

کارگاه‌های سیار یا تعمیرگاه‌های خودرو که به شبکه برق دسترسی ندارند نیز برای راه‌اندازی تجهیزات برقی، از موتور برق بنزینی استفاده می‌کنند.

موتوربرق بنزینی اقساطی

موتور برق خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

موتور برق در حال حاضر در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شود و انتخاب نمونه باکیفیت آن کار چندان ساده‌ای نیست.

مهم‌ترین مشخصات یک موتور برق:

توان مناسب

موتور برقی که انتخاب می‌کنید باید توان کافی برای تامین نیاز‌های برقی شما داشته باشد. البته به یاد داشته باشید که برای مصارف خانگی، موتور برق با توان ۱ تا ۵ کیلووات کفایت می‌کند.

کیفیت ساخت بالا

استفاده از برند‌های معتبر و اصلی و مطابق با استاندارد‌های روز دنیا باعث کیفیت بالای موتور برق می‌شود.

صدای کم

موضوع دیگری که در حین خرید موتور برق باید مورد توجه قرار بگیرد، میزان صدا آن است که باید خیلی کم باشد. البته میزان صدای تولیدی این دستگاه، بسته به مدل و نوع آن متغیر است و حد مشخصی ندارد.

قیمت موتور برق و بهترین روش بری خرید

قیمت موتور برق بنزینی بر اساس مؤلفه‌های مختلفی تعیین می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها آپشن‌ها، برندها، توان مصرفی موتور است. البته که این مؤلفه‌ها متغیراند و وضعیت ثابتی ندارند، به همین دلیل نیز موتور برق در بازه‌های زمانی مختلف با قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند و نمی‌توان به صورت قطعی در مورد قیمت آن اظهار نظر کرد.

اما از آن جایی که مسائل مالی در اولویت هستند، توصیه ما به خریداران این محصول این است که حتماً قبل از اقدام برای خرید، با مرکز تخصصی و معتبر فروش موتوربرق بازار سعدی (۰۹۱۲۲۲۶۶۱۶۳) تماس بگیرند تا از قیمت دقیق این محصول مطلع شوند و بتوانند بهترین دستگاه را با قیمتی مناسب به صورت نقد و اقساط با ۱۰ سال خدمات فروش خریداری کنند.

تنوع برند‌ها و مدل‌ها

در بازار سعدی می‌توانید انواع برند‌های معتبر مانند هوندا، یاماها، روبین، لانسین، وینکو، واکسون، راکسیو و.. را با مدل‌های متنوع پیدا کنید. این تنوع به شما امکان می‌دهد که براساس نیاز و بودجه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت مناسب و امکان پرداخت اقساطی

قیمت مناسب رقابتی و امکان پرداخت اقساطی از دیگر ویژگی‌های قابل توجه بازار سعدی میباشد که شما میتوانید محصول انتخابی خود را با شرایط ویژه خریداری نمایید.

برای اطلاع از شرایط میتوانید به سایت بازار سعدی مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۲۶۶۱۶۳ تماس حاصل نمایید.

دسترسی به قطعات و خدمات پس از فروش

بازار سعدی به عنوان یک مرکز معتبر، ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد و به راحتی می‌توانید به قطعات یدکی دسترسی داشته باشید.

اعتبار و تجربه فروشندگان

مجموعه بازار سعدی به دلیل سال‌ها تجربه در فروش موتور برق، اعتبار بالایی دارد. این اعتبار می‌تواند به شما اطمینان دهد که خریدتان با کیفیت و مطابق با استاندارد‌های مورد انتظارتان می‌باشد.

سخن پایانی

ما امروز در مورد موتور برق بنزینی صحبت کردیم و آن را به طور کامل به شما معرفی نمودیم. در پایان نیز امیدواریم مطالب بیان شده در این بحث برای افرادی که قصد استفاده از این دستگاه را دارند، مفید بوده باشد و در بهره‌برداری از قابلیت‌های این دستگاه، به آن‌ها کمک کند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار