کد خبر: ۷۱۵۷
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان از کسب عنوان سازمان پیشرو توسط شرکت برق استان در چهارمین جشنواره نظام مدیریت سلامت اداری خبرداد.

به گزارش "برق نيوز" محمد مصطفی نجفیان در نشست خبری که به مناسبت کسب عنوان سازمان پیشرو توسط شرکت نیروی برق استان در چهارمین جشنواره نظام مدیریت سلامت اداری کشور، تشکیل شد، گفت: با توجه به مجموعه اقدامات انجام شده، استان برای نخستین بار امسال در چهارمین دوره این جشنواره شرکت کرد و توانست عنوان پیشرو را کسب کند.


وی با بیان اینکه این جشنواره در پنج محور برگزار شد، عنوان کرد: این رتبه بندی در بین یکصد دستگاه خدمات رسان و موسسات مالی و پولی سطح کشور صورت گرفته و سطح ها هم به ترتیب شامل برتر، پیشرو، پیشگام، همگام و متعهد است.

وی اظهارداشت: کسب این عنوان نشان داد استان کردستان هم جزو استان های سالم از نظر اداری است و می تواند نظام مند و سازمان یافته در خدمت مردم باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان  با بیان اینکه یکی از عوامل حائز اهمیت در سلامت اداری رضایت کارکنان سیستم است، گفت: معتقدم تا زمانی که مسائل مربوط به ایجاد انگیزه و رفاه کارکنان تامین نشود در بحث اداری نمی توانیم موفق عمل کنیم.

نجفیان با بیان اینکه تفاوت بین نیروهای رسمی و شرکتی را در شرکت توزیع نیروی برق استان در خصوص مسائل رفاهی به حداقل رسیده است، اظهارداشت: براساس قوانین و مقررات مربوطه تاکنون در ارتباط با مسائل رفاهی و درمانی کارکنان شرکت اقدامات موثری انجام داده ایم.

وی عنوان کرد: برای تسریع در خدمات رسانی به مشترکین هم بسیاری از خدمات را برون سپاری و به بخش خصوصی واگذار کردیم تا در کمترین زمان ممکن به مردم ارائه خدمت شود.

وی ادامه داد: در ۳۵ روستای استان مراکز خدمات روستایی ایجاد شده است و دیگر نیازی به حضور روستاییان به مراکز اداری مستقر در شهرها نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان بیان کرد: از سال گذشته پیگیر تشکیل انجمن پیمانکاران شاخه برق در استان هستیم که خوشبختانه این مهم محقق شده است.

نجفیان اظهارداشت: برای انتخاب پیمانکاران هم اعلام شده از ابتدای سال ۹۴ این افراد باید دارای درجه باشند تا با اطمینان خاطر به آنها کار واگذار شود.

کاهش تلفات انرژی برق به زیر ۱۰ درصدتا پایان سال ۹۴

وی به بیان مطالبی در خصوص پرت و تلفات انرژی در کشور و به تبع استان کردستان اشاره کرد و ادامه داد: در طول سنوات گذشته میزان تلفات برق کشور ۱۷، ۱۸ درصد بود و در حال حاضر به ۱۵ درصد رسیده است.

وی عنوان کرد: زمانی که بحث ماده هشت قانون جلوگیری از ارائه خدمات به اماکن غیرمجاز صادر شد شاهد سرقت انرژی در ساخت و ساز های غیرمجاز در حواشی شهرها شدیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه بخشی از تلفات انرژی هم به مسائل و مشکلات فنی برمی گردد، افزود: باید از تلفات فنی و غیرنفی انرژی برق جلوگیری به عمل آید.

نجفیان بیان کرد: براساس تکلیفی که از سوی وزارت نیرو ابلاغ شده است باید تا پایان سال ۹۴ میزان تلفات انرژی در کشور به ۱۰ درصد برسد.

وی عنوان کرد: میزان تلفات انرژی برق در استان کردستان تا پایان سال ۹۲، ۱۲.۵ درصد بوده است که باید تا پایان سال ۹۴ این میزان به کمتر از ۱۰ درصد برسد.

وی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی را استفاده بهینه از انرژی و امکان صادرات و ارزی آوری آن برای کشور خواند و اظهار داشت: استفاده بهینه از انرژی منجر به بازگشت آن به بخش تولید و همچنین صادرات آن خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: ۵۰ درصد برق تولید شده توسط نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی سنندج در استان مصرف و مابقی وارد شبکه توزیع سراسری می شود.

نجفیان یکی از برنامه های اساسی شرکت را کاهش تلفات انرژی برق ذکر کرد و افزود: عمده ترین مشکل ما مربوط به سرقت انرژی در حاشیه شهرها به ویژه سنندج است و متاسفانه در این راستا با شرکت توزیع نیروی برق استان همکاری مطلوبی صورت نگرفته است.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار