کد خبر: ۷۷۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
مدیر روابط عمومی برق اهواز:
مدیر روابط عمومی شبکه برق اهواز با بیان اینکه در اهواز ۳۳۰ خط تغذیه کننده برق وجود دارد، گفت: به دلیل گرد و خاک ۲ هفته گذشته و بارش باران در شب های گذشته ۱۹۰ خط از خطوط تغذیه کننده برق اهواز دچار اختلال شد.

به گزارش "برق نيوز" علیرضا شکرخدایی اظهار داشت: در طول 2 هفته گذشته آسمان اهواز با پدیده گرد و خاک مواجه بود و این گرد و خاک بر روی تجهیزات شبکه برق اهواز تأثیر گذاشت.

وی افزود: در اهواز شاهد بارش باران بودیم و به دلیل اینکه شدت بارش کم بود خاک موجود روی تجهیزات برق به «گِل» تبدیل و سبب ایجاد اختلال در برق رسانی به مناطق اهواز شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز درباره قطعی برق در اهواز گفت: در اهواز 330 خط تغذیه کننده برق (بریکر) وجود دارد که از ساعت 3 بامداد گذشته برق 190 نقطه دچار اختلال شد که در ‌‌نهایت این اتصالات به قعطی برق خیلی از مناطق اهواز منجر شد.

وی بیان کرد: عوامل تعمیر تجهیزات شبکه برق اهواز کار خود را آغاز کردند و برق بسیاری از مناطق اکنون وصل شده است و در حال برطرف کردن خاموشی های دیگر هستند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار