کد خبر: ۱۱۱۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۴
معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر بدهی آموزش و پرورش استان به شرکت توزیع برق 60 میلیارد ریال است.
سید محمد سعیدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: وضعیت امور مالی و درآمدهای اداره کل آموزش و پرورش استان مطلوب نیست.

وی تصریح کرد: قسمتی از این مشکل مربوط به سیاست‌های دولت و مشکلات فراروی دولت است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی یادآور شد: براساس یک سری از بخشنامه‌ها 100 دستگاه خودرو از اداره کل آموزش و پرورش استان بدون جایگزینی گرفته شد.

سعیدی به مشکل آموزش و پرورش در مورد داشتن بدهی به شرکت‌های آب، برق، گاز و شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در دولت قبل بخشنامه‌ای به اداره کل آموزش و پرورش استان مبنی بر عدم پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز ابلاغ شد، اما این بدهی‌ها بر روی هم جمع شده و به ما به ارث رسیده که در حال حاضر قادر نیستیم این بدهی‌ها را با منابع موجود جبران کنیم و نیاز است این دستگاه‌ها با آموزش و پرورش همکاری کنند.

وی یادآور شد: در همین راستا به تمامی مدیران مدارس اعلام شده تا از سرانه دانش‌آموزان قبوض خود را پرداخت کنند و در حال حاضر بدهی آموزش و پرورش استان به شرکت توزیع برق 6 میلیارد تومان و به شرکت‌های آب و گاز در مجموع 6 میلیارد تومان است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود دو تا پنج درصد از درآمدهای شهرداری‌ها سهم آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: درخواست می‌شود در این جلسه مصوب شود تا این سهم به حساب آموزش و پرورش واریز شود.


منبع: فارس
برچسب ها: برق ، بدهی برقی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار