کد خبر: ۱۱۵۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴
مدير عامل برق منطقه اي باختر بر تسريع در ورود و اتصال ايستگاه 63/230 كيلوولت پلدختر به شبكه سراسري برق و افزايش قابليت اطمينان و پايداري شبكه انتقال و فوق توزيع و همچنين رفع ضعف ولتاژ در مناطق جنوبي استان لرستان تأكيد نمود .
مدير عامل  برق منطقه اي باختر بر تسريع در ورود و اتصال ايستگاه 63/230 كيلوولت پلدختر به شبكه سراسري برق و افزايش قابليت اطمينان  و پايداري شبكه انتقال و فوق توزيع و همچنين  رفع ضعف ولتاژ در مناطق جنوبي استان لرستان  تأكيد نمود .

به گزارش روابط عمومي برق باختر مهندس فرهاد شبيهي در جلسه  بررسي طرحها  ضمن تقدير و تشكر از مهندس رضا سلطانعلي معاون طرح و توسعه و همكاران آن معاونت به جهت  پيشرفت فيزيكي ايستگاه  230 كيلوولت پلدختر گفت :‌ اين پروژه در حال حاضر از 96 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار بوده  و لازم است  مراحل تست نهايي و راه اندازي در اسرع وقت صورت پذيرد .

بر اساس اين گزارش مهندس رضا سلطانعلي معاون طرح وتوسعه برق باختر ايستگاه 230 كيلوولت پلدختر را بسيار حساس و نقش آن را در منطقه كليدي خواند و گفت :  اين ايستگاه با ظرفيت250 مگاولت آمپر داراي  دو فيدر خط و دو فيدر ترانس 230 كيلوولت و دو دستگاه  ترانسفورماتور با قدرت 125 مگاولت آمپر ، 10 فيدر خط 63 كيلوولت خروجي در مرحله تست نهايي  و راه اندازي مي باشد .

وي افزود : ظرفيت اين ايستگاه  تا  375 مگاولت آ‌مپر  قابل  افزايش بوده  و همچنين  قابليت  توسعه 2 فيدر خط 230 كيلوولت  و   فيدر خط 63 كيلوولت را  در آينده دارا مي باشد  .

سلطانعلي بيان داشت : اين ايستگاه در مساحتي بيش از 6 هكتار در حال احداث بوده و تمامي مراحل طراحي و ساخت و تأمين تجهيزات اين ايستگاه توسط كارشناسان و كاركنان برق باختر و پيمانكاران داخلي صورت گرفته است .
 لازم به ذكر است  بر اساس برنامه ريزي انجام شده  ايستگاه مذكور حد اكثر تا پايان  آبان ماه  به مرحله بهره برداري خواهد 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
باختر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
0
0
جناب مهندس فلاحتیان . مهندس کردی
آیا این مدیر عامل اصلا با شما قابل مقایسه است؟ چرا ایشان را عوض نمی کنید؟ کم ضرر زد، نه توانایی دارد. پس چرا یک متخصص بومی در این جا نمی گذارید؟
ما شدیدا خواستار تغییر این مدیر عامل هستیم. ایشان نه در نیروگاه کار کرده نه در برق منطقه ای و نه .....
اگر عوضش نکنید افشاگری می کنیم.
والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
0
0
پس کی اینو عوض می کنند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار