کد خبر: ۱۱۶۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴
در اثر طوفان و بارندگی های اخیر بیش از پانصد میلیون تومان به شبکه برق شهرستان رامشیر خسارت وارد شده است
جلسه هماهنگی ستاد بحران شهرستان به ریاست معاون فرماندار و با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش برق نیوز به نقل از خوزنیوز؛ معاون فرماندار رامشیر در این جلسه با اشاره به بارش های اخیر در شهرستان اظهار داشت: بارش باران در شهرستان علیرغم اینکه خوشحالی و شادمانی مردم را در پی داشت باعث بروز سیل در برخی مناطق شهرستان و تخریب راههای مواصلاتی چندین روستا شده است.

روح الله شفیعی افزود: با توجه به وقوع طوفان همراه با بارش شدید باران متاسفانه بیش از پانصد میلیون تومان به شبکه برق شهرستان خسارت وارد شده و بیش از هفتاد پایه برق سقوط کرده و برق چندین روستا از جمله شاوه ها در حال حاضر قطع شده است.

شفیعی در ادامه با بیان اینکه اصول مدیریت بحران بر پیش بینی و سپس پیشگیری می باشد تصریح کرد: یکی از مهمترین فاکتورها زمان است و اگر به موقع کارها انجام شود مشکلات و چالش ها به حداقل خواهد رسید.

وی تاکید کرد: دستوراتی که از ستاد مدیریت بحران شهرستان ابلاغ می شود لازم الاجرا است و با مدیران خاطی به شدت برخورد خواهد شد و لازم است مدیران مربوطه در شرایط بحرانی و اضطراری پاسخگو و در دسترس باشند.

در ادامه هر یک از اعضا به بیان خسارات وارده در حوزه مربوطه به خود پرداختند که ریزش بخشی از جاده در محور رامشیر به امیدیه و همچنین تخریب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی و آبگرفتگی معابرشهری و چند منزل مسکونی و اتلاف چندین راس دام سبک و سنگین و تخریب چندین ساختمان مسکونی از مهمترین گزارشات اولیه وقوع سیل در شهرستان می باشد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار