کد خبر: ۱۳۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
تفاهم نامه همکاری و هماهنگی در امور علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به منظور مدیریت مصرف بهینه انرژی برق بین اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد به امضا رسید.
به گزارش برق نیوز، برگزاری نمایشگاه دائمی در زمینه انرژی های نو، برانگیختن جامعه نسبت به نقش معیارهای عینی در ارتقای مدیریت مصرف و استفاده بهینه از انرژی الکتریکی، ایجاد تسهیلات در انجام تحقیقات دانش آموزی، دانشجویی، محققان و پژوهشگران طرفین در محیط های وابسته از محورهای اصلی این تفاهم نامه می باشد.

این گزارش می افزاید: شناسایی نیازها و اجرای طرح های پژوهشی مشترک، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت، برگزاری کارگاه، همایش و سمینارهای مشترک، تألیف، چاپ و انتشار نشریات و بروشورهای علمی - پژوهشی از موضوعات تفاهم نامه مزبور است.

براساس گزارش مزبور طرح پرورش مروجین مصرف بهینه برق، توسعه استفاده از سیستم روشنایی جدید و LED در آموزش و پرورش و طرح های پژوهشی در زمینه مدیریت مصرف و استفاده از انرژی الکتریکی در مدارس منتخب تحت عنوان 'مدارس تجربی' از ابتدای امسال اجرایی شده است.

علاوه بر آن تاکنون در 35 واحد آموزشی طرح دیوار نویسی با شعار مدیریت مصرف اجرا شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار