کد خبر: ۱۳۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
مدیر منقطه برق شهرستان فیروزکوه از تعامل این اداره با نیروی انتظامی در ایام نوروز جهت خدمات رسانی مطلوب تر به مسافران و شهروندان خبر داد.
به گزارش برق نیوز داداش زاده با اعلام این خبر اظهار کرد : تعامل بین سازمانی باعث پیشبرد بهتر کارها و همچنین رضایت مندی مردم می گردد و در این راستا اداره برق فیروزکوه سعی بر پیش قدم بودن می نماید تا با روابط و دوستی مجموعه، شهرستان به اهداف خود برسد .

وی در خصوص این نشست اضافه کرد : با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و مستقر شدن ایستگاه های پلیس در سطح شهرستان ، برق فیروزکوه  با توجه به درخواست پلیس پیشگیری و کلانتری مبنی بر جابجایی کانکس و برقدار نمودن آن همچون سنوات گذشته با نصب یک کنتور موقت جهت برقدار نمودن این ایستگاه ها اقدام نمود تا در خدمات دهی به مسافرین نوروزی سهیم باشد و هم کمکی در امنیت ایام نوروز نماید .

مدیر منطقه برق فیروزکوه در خصوص تعاملات در خصوص پیشگری از سرقت سیم برق در ایام نوروز نیز خاطر نشان کرد : بحمدالله سرقت سیم برق و تجهیزات پست در شهرستان فیروزکوه بسیار اندک است و این مرقون همکاری بین برق شهرستان و فرماندهی انتظامی است که منجرب به این گردیده ، پر وسعت ترین شهرستان استان تهران که اکثر روستاهای آن در فصول سرما خالی از سکنه است هیچ سرقت سیم برقی  گزارش نشده و جا دارد از پرسنل نیروی انتظامی نیز در این باب  تقدیر گردد.

وی در پایان اضافه کرد: با توجه به تعاملات صورت پذیرفته در خصوص سرقت در ایام نوروز مواردی چون گشت تلفیقی ، اعلام قطعی برق در ساعات پایانی شب به عوامل انتظامی ، حساسیت بیشتر نیروی انتظامی در هنگام گشت زنی ، اعلام مسیر کار پیمانکاران اجرایی برق شهرستان در ایام نوروز به عوامل انتظامی ، همکاری پرسنل نیروی انتظامی با پرسنل برق و موارد دیگر  مطرح که به تأیید طرفین رسید .

منبع: دیمه نیوز
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
0
داداش زاده آینده روشنی در صنعت برق دارد و امیواریم که موفق باشد. ایشان هم از لحاظ علمی و هم اجرایی توانمند و شایسته هسند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
0
1
خواهشمندیم خبر سفارشی کار نکنید و اخبار سفارشی را لااقل از لحاظ محتوایی و همچنین املایی یک حداقل ویرایش بنمایید توجه شود به خبر فوق :
مرهون نوشته شده مرقون؛ منجر نوشته شده منجرب
علاوه برهمه اینها از لحاظ آیین نگارش به شدت می لنگد و ارتباط درستی بین کلمات برقرار نمی باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
0
1
اگر مهندس ...بفهمد رو دستش بلند شدید و دارید مرتب برای داداشی تبلیغ می کنید پوستتان را می کند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار