کد خبر: ۱۶۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۵
مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران تأکید کرد؛
در جلسه بهبود بهره برداری و رفع ضعف ولتاژ امور برق نور با هدف گذر از پیک بار شبکه، بر اهمیت تسریع در اجرای پروژه های اصلاح و بهینه در امورهای هشتگانه تأکید شد.
به گزارش برق نیوز،در این جلسه که با حضور معاونان برنامه ریزی، بهره برداری و مدیران دفاتر فنی، کنترل پروژه، حراست و روابط عمومی در محل این امور برگزار شد، مهندس فرح زاد مدیر عامل شرکت در سخنانی اظهار داشت: با توجه به ضرورت گذر سلامت از تابستان پیشِ رو، اعلام پروژه های اولویت دار می بایست در رأس برنامه های شرکت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن حساسیت زمانی و فرا رسیدن گرمای تابستان و آغاز سفرهای تابستانی، ضروری است تا تمامی بخش ها و واحدها اعم از فنی و غیر فنی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

مهندس فرح زاد با اشاره به هشدارهای وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت توانیر در خصوص احتمال گذر از پیک، افزود: همکاری مشترکان محترم به ویژه مشترکان خانگی می تواند کمک شایانی در کاهش مصرف و در نتیجه کاهش پیک داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه ضمن مشخص نمودن نقاط حساس و دارای مشکل ضعف ولتاژ، اقدامات لازم جهت تهیه ملزومات پروژه اعم از ترانس و سایر تجهیزات و تسریع در اجرای پروژه های اولویت دار انجام شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار