کد خبر: ۱۸۰۶۶
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین قادی در سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام، خواستار پیگیری و رفع مشکلات حریم و همچنین ساختمان های بدون پروانه و تعیین راهکارهای قانونی برای برقراری انشعابات مجاز برق شد.
به گزارش برق نیوز، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین قادی در سخنانی ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت جانسوز اباعبدالله الحسین (ع)، خواستار پیگیری و رفع مشکلات حریم و همچنین ساختمان های بدون پروانه و تعیین راهکارهای قانونی برای برقراری انشعابات مجاز برق شد.

فرح زاد نیز در این دیدار در سخنانی با اشاره به ضرورت همکاری و همگامی ارگان های ذیربط با شرکت توزیع برق، اظهار داشت: در صورت رفع مشکلات قانونی، شرکت توزیع برق آمادگی نصب انشعاب و ارایه برق پایدار به مشترکان محترم را دارد.

وی همچنین با بیان اینکه مردم می توانند با مدیریت مصرف می توانند نقشی اساسی در کاهش هزینه های بخش انرژی داشته باشند، افزود: اداره برق به تنهایی قادر به حل تمامی مشکلات نیست و نیازمند همکاری و همراهی مشترکان و مسوولان می باشد.

گفتنی است در ادامه، فرح زاد در بازدید از اداره برق نشتا، ضمن دیدار صمیمی با همکاران، از نزدیک با مسایل و مشکلات آنها آشنا و دستورات لازم برای پیگیری حل آن را صادر نمود.


ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار