کد خبر: ۱۸۴۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
با توجه به قطعی مکرر برق در شهر دماوند، اداره برق این شهرستان تصمیم به اجرای عملیات شاخه‌زنی درختان به منظور حفاظت از کابل‌های برق گرفت.
به گزارش برق نیوز، ناصر محمودی‌فرد در حاشیه بازدید از عملیات شاخه‌زنی درختان توسط اداره برق شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به اینکه در مهروموم‌های گذشته قطعی برق زیادی را در شهر دماوند شاهد بودیم که به‌صورت پیش‌بینی نشده بود و مشکلاتی را برای مردم به همراه داشت، اداره برق دماوند تصمیم گرفت که عملیات شاخه‌زنی درختان را به منظور حفاظت از کابل‌های برق انجام دهد.

وی افزود: این عملیات از سال گذشته آغاز شده و طی آن اداره برق با کمک نیروهای خود اقدام به شاخه‌زنی درختان می‌کند تا شاهد کاهش آسیب به کابل‌های برق و قطعی برق و افزایش رضایت مردم باشیم.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به حجم بالای این عملیات بیان کرد: این انتظار از شهرداری دماوند وجود دارد تا با اداره برق همکاری لازم را در این زمینه داشته باشد و کار به صورت مشترک و با کیفیت زیاد انجام شود و امیدواریم این اقدام به کاهش قطع برق در منطقه کمک کند.

گفتنی است؛ عملیات شاخه‌زنی درختان با هدف محافظت از کابل‌های برق از صبح امروز و با مشارکت 6 گروه ویژه در شهر دماوند آغاز شده است.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار