کد خبر: ۲۴۹۲
تاریخ انتشار : ۰۸:۲۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
منوچهر جعفری:
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران کفت: با اجرای طرح مدیریت مصرف برق، میزان پیک بار برق در استان 101 مگاوات کاهش یافته و از 1408 به هزار و 278 مگاوات رسیده است.
به گزارش "برق نیوز"، منوچهر جعفری صبح شنبه در جلسه مدیریت مصرف برق استان با اشاره به کسب رتبه اول کاهش پیک بار و مدیریت مصرف برق بیان داشت: اجرای برنامه هایی نظر مدیریت مصرف برق، طرح های رینگ شبکه و توسعه فیدر، بازدید از ادارات و طرح آموزش مدیریت مصرف برق و ... سبب کاهش میزان پیک بار مصرف در استان شده است.
 
وی اظهار داشت:  پیک بار برق در 24 مردادماه 91 حدود هزار و 408 مگاوات بوده است که در سال جاری به هزار و 278.5 مگاوات رسیده است و این شرکت موفق به کسب رتبه برتر کاهش پیک بار شده است.
 
وی جایگزینی لامپ های کم مصرف پربازده را از جمله طرح های برای کاهش و مدیریت مصرف برق بیان کرد و گفت: پیک بار امسال در دوزمان رخ داد که با همکاری ادارات و کسبه سعی کردیم، مصرف برق را مدیریت داشته باشیم.
 
جعفری افزود: استفاده از انرژی های نو، بازرسی و تست مشترکان دیماندی و غیردیماندی، بهینه سازی روشنایی معابر، تعویض کنتورهای آنالوگ به دیجیتال از جمله برنامه های برای مدیریت مصرف برق به شمار می رود.
 
وی خواهان تدوام همکاری مشترکان بخش های مختلف با این شرکت برای صرفه جویی و مصرفه بهینه برق در استان شد.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار