کد خبر: ۳۱۷۵
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۳
وزارت نیرو اعلام کرد:
بررسی روند مصرف برق هموطنان در روزهای چهارم، پنجم و ششم فروردین ماه جاری نشان داد که در مقایسه جداگانه هریک از این روزها با زمان مشابه در سال 1392 روند رو به افزایش دارد و خواستار صرفه جویی مشترکان شد.
به گزارش "برق نيوز" پیک مصرف برق کشور روز ششم فروردین ماه جاری در مقایسه با روز مشابه در سال 92 حدود یک هزار مگاوات افزایش نشان می دهد .

پیک مصرف برق کشور در روز چهارشنبه ششم فروردین 27 هزار و 648 مگاوات ثبت شد، در حالی که روز ششم فروردین 92این رقم 26 هزار و 680 مگاوات گزارش شده بود.

روز چهارشنبه میزان ذخیره نیروگاه های کشور 11 هزار و 137 مگاوات بود و صنایع کشور نیز سه‎هزار و 433 مگاوات برق مصرف کردند.

پیک مصرف برق کشور در پنجم فروردین 93 نیز نسبت به روز مشابه در سال 92 حدود 900 مگاوات افزایش داشت .

وزارت نیرو پیک مصرف برق کشور در نخستین روز کاری سال 93 پس از تعطیلات چهار روزه 27 هزار و 318 مگاوات اعلام کرد ، در حالی که در روز مشابه پارسال 26 هزار و 438 مگاوات برق مصرف شده بود .

در عین حال روز سه شنبه میزان ذخیره نیروگاه های کشور 10 هزار و 631 مگاوات بود و صنایع کشور نیز در این روز سه‎هزار و 213 مگاوات برق مصرف کردند.

پیک مصرف برق کشور روز چهارم فروردین ماه 93 در مقایسه با روز مشابه در سال 1392 بیش از یک هزار و 100 مگاوات افزایش داشت.

وزارتخانه یادشده ،در روز چهارم فروردین پیک مصرف برق کشور را 26 هزار و 669 مگاوات اعلام ، در حالی که پیک مصرف برق کشور در روز مشابه پارسال 25 هزار و 535 مگاوات ثبت شده بود.

ذخیره نیروگاه های کشور در چهارم فروردین ماه جاری 12 هزار و 264 مگاوات اعلام شده بود و صنایع کشور هم سه‎هزار و 358مگاوات برق مصرف کردند.
منبع: پاون
برچسب ها: پیک مصرف ، مصرف برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار