کد خبر: ۳۹۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
رئیس اداره برق ازنا:
رئیس اداره برق ازنا گفت: اداره برق ازنا در راستای برق رسانی و تأمین روشنایی معابر سطح شهر در دو ماهه نخست امسال اقداماتی را انجام داده است که از جمله این اقدامات احداث ۱۰۰۰ متر شبکه برق فشار متوسط بوده است.
به گزارش "برق نيوز" عبدالله ساجدی در جمع کارکنان اداره برق ازنا با ارائه گزارشی از عملکرد دو ماهه نخست امسال اداره برق شهرستان ازنا اظهار کرد: شرکت توزیع برق شهرستان ازنا در راستای خدمت رسانی به مردم این شهرستان و تأمین روشنایی سطح شهر اقدامات بسیاری را انجام داده است که از جمله این اقدامات احداث 1000 متر شبکه فشار متوسط برق در این شهرستان بوده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات این شرکت نصب 309 دستگاه چراغ روشنایی در سطح شهر و همچنین تعویض و تبدیل 386 شعله لامپ در محل روشنایی های موجود در سطح شهر بوده است.

ساجدی تصریح کرد: این اقدامات در دو ماهه نخست امسال در 12 روستا و 5 نقطه مهم شهر صورت گرفته است که بیشترین فعالیت های اداره برق در روستاهای دربند، مومن آباد و مرزن آباد صورت گرفته است.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ازنا بیان کرد: که احداث 1000متر شبکه جدید فشار متوسط در مسیر پست شماره یک ازنا به منظور کاهش بار فیدر شهید صادقی ودو حلقه چاه کشاورزی موجود در مسیر بوده که رضایت مندی مشترکین مذکور بعنوان اولویت اول مدنظر بوده است.

ساجدی افزود:  نصب 35 اصله تیر بتونی برای احداث شبکه مذکور از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به سیاست های شرکت مبنی بر تعدیل چراغ های روشنایی معابر اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و در یک ماهه اخیر 24 دستگاه چراغ معابر تعدیل شده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار