کد خبر: ۵۳۷۵۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: سال گذشته، ۵۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۰۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در نقاط مختلف شهر اهواز احداث شد.

به گزارش برق نیوز، "عبدالحمیدعباس شیاری" اظهار داشت: همچنین سال گذشته به منظور افزایش کیفیت ولتاژ برق و پایداری‌سازی هرچه بیشتر شبکه، ۳۰۱ دستگاه ترانسفورماتور در نقاط مختلف این شهر نصب شد.

وی ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان کرد: تغییرات اقلیمی، خشکسالی و گرمای شدید به همراه رطوبت بالا مجموعه عوامل اثرگذاری هستند که شرایط نگهداری شبکه برق اهواز را خاص نموده و در عین حال حفظ پایداری و ظرفیت‌سازی شبکه را به یک ضرورت اساسی تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در واحد مهندسی این شرکت و متناسب با درخواست متقاضیان و همچنین بمنظور توسعه شبکه برق در مناطق جدید الاحداث ضرورت انجام پروژه‌های طراحی مهندسی شبکه دیده می‌شود.

عباس شیاری ضمن تقدیر از همکاری شهروندان اهوازی در خصوص اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق اظهار داشت: با توجه به شدت گرمای هوا و افزایش نیاز مصرف برق، از شهروندان محترم تقاضا داریم الگوی مصرف به ویژه در ساعات پیک‌بار را رعایت کنند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار